extra water flesvoeding

Dan hebben ze je dat toch écht verkeerd verteld of je hebt het verkeerd gehoord
Dat ene woordje; vocht óf voeding maakt nogal een wereld van verschil... ik zou zeggen vraag het nog een keer specifiek ; bedoelen jullie vocht óf voeding??

Moet zeggen dat ik zo wie zo niet van cb's gecharmeerd ben, en dat ze het wel vaker bij het verkeerde eind hebben... laat staan of ze onderling op 1 lijn liggen (dat doen ze dus ook niet )

Groetjes Debby

Ik heb het toen ook specifiek goed nagevraagd. En inderdaad ieder cb is anders. Je krijgt echt overal andere adviezen. Als je hier een beetje op het forum rondleest, lees je ook zoveel tegenstrijdige dingen. Maar ik ga nog wel eens rond googlen of ik er op internet nog iets over kan vinden. Zowiezo wordt het wel afgeraden om meer dan een liter drinken te geven als ze rond het jaar zijn. Dit omdat het anders de eetlust kan bederven. Behalve natuurlijk met heet weer, dan drinkt iedereen meer.

Gelukkig is het cb waar wij naar toe gaan wel fijn. Er is geen moeten bij, ze geven echt alleen tips en adviezen mee. En dan kun je zelf kijken wat je ermee doet. Werkt zeer prettig moet ik zeggen! Hier op het cb kijken ze ook echt naar het kindje zelf. Ze gebruiken natuurlijk wel richtlijnen (ze hebben immers vergelijkingsmateriaal nodig), maar als je kindje niet in een hokje past is dat nog niet gelijk per definitie een probleem en gaan er geen alarmbellen af.

groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan