Extra zwaar een tweede?

hey hey

ik ben nu zwanger van de derde
ik heb dan nog het geluk dat ik twee grote knullen heb.
een van 11 en een van 9 jaar die gaan dus naar school ... maar dat neem niet weg dat ik wel heel erg vermoeid ben ik zeg altijd kleine kinderen kleine zorgen maar grote kinderen grote zorgen... ik hoef ze dan niet de hele dag achter hun kont aan te lopen maar ze eten wel energie wat ik nu ff niet heb hahaha
daar bij gaat de oudste naar de grote school volgend jaar...
en daar komt nog al wat bij kijken om dat allemaal goed te laten verlopen hoop geregel bezoekjes testen noem maar op...
ik kan ook helaas niet slapen overdag dus je rust nemen kan wel alleen die heb ik nie...
maar dat ligt puur aan mij denk ik...
daar bij ben ik nu 36 jaar en klinkt misschien stom maar toen ik 25 was leek het allemaal veel makkelijker en minderzwaar dan nu (zal wel aan de leeftijd liggen hahaha)
niet dat het toen niet zwaar was... maar heb het id dat ik me der toen makkelijker over heen kon zetten.

maar goed.. het komt allemaal goed uiteindelijk!!!
de welbekende laatste loojes!!!

liefs shirl.

Dank jullie voor de reacties, ik ben dus lannggg niet de enige! Ja vandaag lag ik de hele dag half knock out op de bank of in bed. Voel ik me vervolgens weer schuldig door omdat ik mijn dochtertje amper aandacht heb gegeven (mijn man was thuis). Toch voel ik me nog steeds heel erg moe. Echt heel vervelend vind ik dat. Alsof ik drie jaar niet heb geslapen! Ik zal tussen de middag inderdaad wat vaker gaan liggen. En ik herken het ook erg dat ik dan toch nog snel het huishouden doe, maar dan maar wat minder.

Meiden, heel veel succes en we gaan ervoor: nog een paar weekjes.. Dat redden we!

Groetjes

Herkenbaar! Ik ben nu 30 weken zwanger van de tweede en de eerste is net een jaar geworden. Zij loopt nog niet, dus veel tillen, en nu met een dikke buik en snel moe wordt dat toch wel wat pittiger merk ik... Maar lang leve de middagslaapjes, alhoewel er op die momenten ook veel andere nuttige dingen in huis ondernomen zouden kunnen worden...

Succes!

Groeten floor

Ja heel herkenbaar! Ik ben nu 33 weken zwanger van de tweede. Mijn dochter is 13 maanden, dus ik moet het ook van de slaapuren van mijn dochtertje hebben om ook even extra te kunnen slapen. Ben ook veel vermoeider dan bij haar. Nu is helaas bij 30 weken zwangerschap ook nog eens de weeen al begonnen en heb ik in het ziekenhuis gelegen aan de weeenremmers en mag ik nu niets en moet ik rusten. Deze zwangerschap valt me dus zeker veel zwaarder. Bij mijn dochtertje had ik alleen last van bekkenpijn maar verder helemaal niets. Zij was te laat en ik moest ingeleid worden en toen kwam ze als een speer. Heb dus ook een erg makkelijke bevalling gehad. Nu alles zo anders is en veel zwaarder, ben ik bang voor de bevalling.

Ik wil je veel succes wensen en probeer toch je rustmomenten te zoeken. Al lig je maar op de bank terwijl je kind lekker zit te spelen. Kan je je kind toch in de gaten houden en rust je lichaam toch.

Groetjes
Angie30

Dank je Angie, jij ook veel succes.
Hopelijk blijft je kleintje nog een aantal weekjes zitten en groeien en heb je een super bevalling!

De verloskundige gaf inderdaad ook al aan echt meer rust te moeten nemen dus nu lig ik wat vaker op de bank en liggen de speelgoedjes om me heen :)

Groetjes

Terug
Bovenaan