Extreem bloeden

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn tweede kindje na een IVF traject. Ik heb inmiddels al 2 weken constante bloeding, die ook niet minder wordt. Ik ben geen stolsels verloren en heb ook geen buikpijn. Ondanks intensief voor traject in het Ziekenhuis laten ze me nu maar een beetje zitten. </p><p>Ik mag morgen pas voor een echo komen dus zit al 2 weken in onzekerheid. Ik heb mijn verloskundige gebeld maar ook daar mag ik nog niet komen..... Ik heb daarom op eigen initiatief een echo laten maken bij zo’n pret echo bureau. Tot mijn verbazing ben ik nog steeds zwanger (vorige week) en klopte het hartje. Nu is mijn vraag zijn er dames die zich hier in herkennen. Dus non stop rood tot donker rood bloedverlies, ongeveer 4 maandverbandjes per dag?</p><p>Gr. Bezorgde moeder </p>

Hoi HoiIk heb idd ook een zwangerschap gehad waarin ik bloedverlies had. Bruin rood donker rood slijmerig onderbroek vol ik ken het ik werd er ook ieder keer onzeker van bij mij stopte het pas met 14 weken nu een gezonde zoon van 4 maandjes. Een zwangerschap blijft altijd spannend voor al als je nog pril bent.  Groetjes 

Hoi HoiIk heb idd ook een zwangerschap gehad waarin ik bloedverlies had. Bruin rood donker rood slijmerig onderbroek vol iklik ken het ik werd er ook ieder keer onzeker van bij mij stopte het pas met 14 weken nu een gezonde zoon van 4 maandjes. Een zwangerschap blijft altijd spannend voor al als je nog pril bent.  Groetjes 

Hoi Senda,Bedankt voor je reactie! Gefeliciteerd met je zoontje! Ik heb ook een jongen en is echt zo leuk. Zijn ze er bij jou achter gekomen waar de bloeding vandaan kwam?Groetjes CS

Ik vond het niet heel netjes dat ze je zo lang laten wachten ? zelf via traject ziekenhuis zwanger geraakt en met 5 weken en 4 dagen en met 5 weken en 6 dagen bloedverlies gehad (niet zoveel als jij). Beide keren mocht ik meteen die dag langskomen voor een echo, ook al was het nog heel pril en konden ze niet beloven of er veel te zien was. Uiteindelijk zagen ze heel vaag kloppend hartje (veel geluk gehad, is heel vroeg natuurlijk om een hartje al te zien kloppen) en was ik enigzins gerustgesteld. Traject was al spannend genoeg, dus fijn als ze dan meteen even kunnen kijken denk ik dan! Succes morgen! Fijn dat bij de pretecho in ieder geval hartje te zien was, dat zal wat geruststelling geven! Maar blijft dan denk ik toch spannend! 

Hoi Silvia,Wat fijn dat het traject bij jou ook gelukt is. Ik ben ook wel teleurgesteld in de manier waarop ze hier mee omgaan. Het is echt een goed Z-H maar ik moest maar blijven testen en zolang dit positief is geen zorgen ... Het bloedverlies is echt een volledige menstruatie alleen stopt het niet. Kan me gewoon niet voorstellen dat dit goed is ?Groetjes CS

Hallo bezorgde mama.Hier ook één bezorgde mama. Ik ben 11 weken + 3 dagen zwanger. Zondag avond ineens een zware bloeding gehad en nu nog steeds bloeden. Wel stukken minder. Nu al 3 echo's gehad en kindje doet het erg goed! Bij mij hebben ze een hematoom ontdekt, daardoor bloed ik nu. Hopelijk voor ons beide dat het goed gaat. Knuf

Terug
Bovenaan