Extreem bloeden

Spannend succes met de echo hopelijk gaat alles goed! Vreselijk die onzekerheid. Heb in mijn vorige zwangerschap met 13 weken een hele heftige bloeding gehad en mijn zoontje is inmiddels 6 jaar dus kan gelukkig goed gaan ondanks bloedverlies. In deze zwangerschap ben nu 11 weken en 4 dagen heb ik ook van bruin roze rood bloedverlies last maar is wel heel weinig steeds merendeels met afvegen en vandaag weer goede echo gehad. Hopelijk stopt het bloeden en komen ze achter de oorzaak en gaat alles goed! 

Vandaag echo gehad in het ziekenhuis en ben ik niet veel vrolijker / wijzer van geworden. Ze hebben een inwendige echo gemaakt en het ziet er niet echt positief uit...Vruchtje loopt een week achter in groei, hartactie is dubieus in combinatie met mijn bloedverlies niet positief. Nu moet ik volgende week weer terug komen om te zien hoe het er voor staat....

Hoi Kay,wachten is niet mijn sterkste kant. Ik heb vanmiddag bij een echo bureau, waar ik vorige week ook al ben geweest, nog een echo laten maken. Puur omdat ik zelf geen hartje zag vanmorgen in het Z-H. Hij heeft gekeken en kon ook geen hartactie vinden. Het is nu dus afwachten tot de miskraam door zet. Ik hoop dat bij jou alles goed blijft gaan!liefs CS 

Hi dames,

Wat onzeker kunnen we ons voelen he!
Ik had met week 5 afentoe heel licht bloedverlies (lichtroze bij afvegen), heb toen bloed geprikt een aantal keren en aangezien mijn hcg waarde steeg kalmeerde dat me wel een beetje. Maar nu met week 8 + 2 vanochtend bij het plassen echt donkerrood bloed met klodders.
Ga nu om de 5 minuten naar het toilet en niks meer.
Ik woon op Curacao en het is hier pas 6.30 uur in de ochtend, straks direct het huisarts bellen.
En ik heb pas 30 januari mijn eerste echo...
Ik duim voor jullie allemaal!

Terug
Bovenaan