extreem droge huid

Hallo alemaal ik heb een vraag(die ik ook al aan t consultatie bureau heb gestelt...maar het advies niet helpt)over een extreem droog gezicht bij mijn 10 weken oude dochter, Ik heb de volgende produkten geprobeerd en wat niet helpt en zelf bij rood wordt: medicinale badolie, nivea, zwitsal wangetje en olie, weleda, vasaline. Heeft iemand een tip wat ik nog meer kan proberen anders ga ik naar de huisarts.
groetjes
 
Hallo!

Ook mijn dochtertje had dat probleem.
Bij het cb zeiden ze dat de huisarts iets voor kon schrijven en dat is inmiddels gebeurd.
Het resultaat is geweldig en dat door slechts heel af en toe te smeren.
Als ik jou was zou ik dus toch maar even de huisarts raadplegen.

Succes!
 
Hi

De huisarts is altijd handig, ik heb voor mijn dochter ook een soort vaseline gekregen van de dokter, deed het erg goed
Op haar wangen smeer ik dokter vogel rode huid creme. Werkt perfect
 
Ook mijn dochtertje heeft last van een droge huid. Extra vettende badolie en creme van Balneum Hermal hielp gelukkig goed.
Ik kreeg ook nog een tip van oma: koop een potje uierzalf (rare naam he!!!) en smeer dit ´s avond voor het lange slaapje op haar gezichtje.

Heel veel succes!
 
Mijn zoontje had ook last van een erg droge huid. De extra vettende badolie van Balneum Hermal hielp erg goed. Daarnaast heb ik een tijdje na het badje zijn huid ingesmeerd met amandelolie. Deze is ook ongeparfumeerd te koop, o.a. bij de Tuinen of de bodyshop.
 
Terug
Bovenaan