extreem droge huid

Geen geparfumeerde spullen of Zwitsal ofzo gebruiken en als je iets probeert moet je minimaal een maand niets anders gebruiken anders werkt het niet. Zelf heb ik hele goeie ervaringen met Balneum extra vettende Badolie. Mijn dochtertje had zo'n droge huid dat er scheuren in kwamen die gingen bloeden. Ik ben naar een dermatoloog geweest en die vervloekt Zwitsal (ook de gevoelige huid spullen) en raadde Balneum aan. Het haar kun je wassen met de wasemulsie van Balneum want er is geen speciale shampoo. Mijn dochtertje heeft nu weer een zacht en puntgaaf huidje.
 
Dat hoor ik de laatste tijd vaker, kinderen die "allergisch" reageren op zwitsal. Ook mijn dochter kan hier niet tegen. De shampoo gaat wel goed maar bijvoorbeeld zalf voor naar het buiten gaan veroorzaakt tranende ogen en rode pukkeltjes op de wangen. Zelf heb ik ook bij sommige cremes last van tranende ogen. Vaak alleen al door de lucht.
Ik wist trouwens niet dat Hermal ook wasemulsie had. Zo kom je weer eens wat meer aan de weet!!!

groetjes Carmen
 
Ik heb een dochterje van 4 maanden.
Bij haar begon het ook met een droog gezicht.
Het hoeft bij jouw kindje niet zo te zijn maar mijn dochterje blijkt dauwworm te hebben. Dit is een soort eczeem. Ik gebruik ook alles van Balneum maar volgens de dermatoloog kunnen zelfs kinderen hier verkeert op reageren. Dus hou het wel in de gaten en als je het niet vertrouwd ga dan naar de huisarts toe.
 
Ik heb een zoontje van 5 maanden die vanaf maand twee heel erge droge wangen heeft. Van sommige produkten (zwitsal en lanettezalf) kreeg hij zelfs uitslag (pukkeltjes). Ik kreeg de tip om een pot nivea te kopen. Na drie dagen was hij overal vanaf.

 
bedankt
Voor al jullie adviezen resultaat:moest van het bureau toch naar de huisarts toe die heeft een hormonale zalf voor geschreven en het begint beter te worden voor het lichaam helpt inderdaad balneum extra vettende olie goed, en voor moeders die er ook last van hebben echt niks hielp bij mij (de baby bedoel ik )haar huidje scheurde zowat....en dan ben je veel verder van huis, ....gewoon toch naar de arts gaan
 
kijk op www.siriderma.de
Homopatische creme.
De groene tube is vette creme
de babylotion (emulse) is erg fijn na het bad. op de erge droge plekken is de groene tube beter.
de witte tube is speciaal voor open plekken of eczeem voor de nacht, behandelende creme.. hopelijk heb je er wat aan. veel succes
 
Terug
Bovenaan