Extreem dromen en nachtmerries.

Ook voor mij herkenbaar. Droom vaak over mijn ouderlijk huis waar ik ben opgegroeid en de dieren die toen nog leefde. Of over jeugdliefdes.. of school vriendinnen. 
gek hè! Zal wel door de hormonen komen gok ik? 

ik droom dus helemaal niet over de zwangerschap/bevalling of het kindje oid.. super gek! Terwijl ik daar wel veel mee bezig ben. 

Een fijne zwangerschap gewenst! 

[quote quote=10385744]Herkenbaar, bij mij werd het verderop in de zwangerschap wel minder erg.[/quote]
Dit!! 
Wellicht voor het slapen gaan aan iets leuks denken of een vrolijk boek lezen  of film/programna kijken.  Heeft echt met je hormonen te maken. 

Proberen iets te doen waarvan je weet dat je ontspant. Heb het zelf ook erg, maar bij mij gaan ze niet over de zwangerschap. 1x droomde ik van een miskraam. Centraal bij mij in ae dromen staat de dood. Helaas geen angst voor de dood, maar precies 1 jaar geleden zag ik mijn moeder voor het laatst en begin januari overleed zij plotseling. Ter verwerking, voor zowel mijn zelf als mijn vader, ben ik bezig met een herinneringsdeken van haar kleren. Zodra ik daar mee bezig ben geweest slaap ik heel onrustig. Huilend, zwetend word ik wakker soms. Op de dagen dat ik echt relax en met iets anders bezig ben en meer ontspan, gaat het goed en droom ik niet.

Het is een beetje zoeken naar waardoor je in de nachten onrustig bent en daarop iets proberen te vinden. Bijhouden of er een overeenkomst zit in wat je bv die dag gedaan hebt is soms handig.

Terug
Bovenaan