extreem lange cylcus

Bedankt voor al jullie reacties! Fijn om te weten dat ik niet alleen ben met dit probleem. Ik ben gelukkig niet gek (nog niet ;-), er zijn meer vrouwen die hiermee kampen.
Maar toch, ik blijf die buikpijn houden. En voor zover ik me van de eerste kan herinneren, doet zwanger zijn geen pijn?! Ik wil toch graag even zeker weten of alles goed is met me, dus morgen maar even naar de huisarts.

Hee fleurtje

Ben je naar de dokter geweest vandaag?
En wat hebben ze gezegd.

Groetjes poohhh

hallo meiden,

ik had eerder geschreven dat het bij mij ook niet lekker loopt met de cyclus, gelukkig vandaag doorverwijzing gekregen naar ziekenhuis...alweer een stapje verder!

xx

Hallo daar! Ik heb hier ook last van. Ik hoop dat het ontpillen is en dat het snel allemaal weer normaal wordt - hoewel ik na 11 jaar pil eigenlijk niet meer weet wat normaal dan is. Langste cyclus tot nu toe was 47 dagen (afgelopen maand), daarvoor 37, toen 42 toen 36. Ik hoop dat ik wel een eisprong heb - ik denk soms dat ik kan zien aan mijn cervixslijm dat dat wel zo is, maar ik weet het allemaal niet. En met zo'n onregelmatige cyclus wil ik liever niet aan ovulatietesten beginnen, dat lijkt me een beetje een money drain.

Weten jullie wel of jullie een eisprong hebben?

Oh, en ik wilde nog zeggen: greet2, ik ben het helemaal met je eens! Niemand vertelt je als je aan de pil gaat wat voor effecten het kan hebben als je uiteindelijk WEL zwanger wil worden! Mijn moeder zei toen ik 17 was dat het tijd werd dat ik aan de pil ging alsof het de normaalste zaak van de wereld was, en ik vroeg eigenlijk niet verder. Ik dacht alleen maar: haha, nu kan ik eindelijk veilig met mn vriendje naar bed! Geen moment had mijn moeder, de dokter of wie dan ook het over stoppen met de pil, en hoe lang dat duurt etc.

Hoi anathema

Ik ben zit nu op een cyclus van 58 pfff en nog niks roods te zien.
Ben 9 jaar aan pil geweest.
Wacht nog 4week en anders maar ff naar de huisarts.
Dus jij bent ooknog een het klungelen met je cyclus.

Groetjes poohhh

hoi meiden,

ik heb dit onderwerp even gelezen,ik stop met de pil over 7 dagen..spannend!
en ik ga evan uit dat ook ik (net als  zoveel meiden) een tijdje moet ontpillen...
nu was mijn vraag denken jullie dat het te maken kan hebben met welke pil je gebruikt,omdat de een zwaarder is dan de ander? denk zelf dat als je een zwaarder pil gebruikt het langer kan duren voor je een normale natuurlijke cyclus hebt.
welke pil gebruikten jullie? ik de diane pil.

groetjes,
zonnetje

Poohh, wat enorm lang! Misschien dat je er een over slaat? Maar inderdaad, ik zou ook naar de huisarts gaan. Ik ben op zich erg dankbaar dat ik überhaupt ongesteld wordt, want zoals vele van jullie ervaren hebben kan dat ook best een paar maanden duren voordat het hele systeem weer op gang komt.

Ik heb een hele tijd Mercilon geslikt (en zijn voorganger), en de afgelopen paar jaar Microgynon. Niet een zware pil ofzo. Het zou best kunnen dat dat er invloed op heeft, maar ik denk dat het ook gewoon aan je eigen lijf ligt.

Ik put maar hoop uit het feit dat een vriendin van mij ook een hele lange onregelmatige cyclus had (tussen de 5 en de 6 weken), ze had zelfs 1 niet-werkende-eierstok, en ze is na 7 rondes gewoon zwanger geworden.

Terug
Bovenaan