Extreem maagzuur

Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook Maalox gehad, dat is vergelijkbaar met Rennie, maar werkte bij mij echt veel beter! Is bij de apotheek verkrijgbaar bij ons. Hopelijk wordt het snel beter!

Heel herkenbaar. Heb t bij allebei mijn zwangerschappen gehad. Bij mij hielp lauw/ warme melk heel goed. Gingen er op een gegeven moment liters doorheen. Ach ja. Beetje extra calcium. 

Mijn huisarts wil er echt ook niet aan. Dus nu via de verloskundige via een andere arts alsnog de 40 mg gekregen. Overigens heb ik hierover een klacht ingediend bij/ over de huisarts. Aangezien het helemaal nergens over gaat en veilig gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap. Lijkt me voor een zwangere vrouw ook heel belangrijk dat ze aan haar slaap toekomt. Gelukkig heb ik een fijne steunende VK die me er via een omweg alsnog aan helpt. 
En idd wat je zegt: als ik nog 10 weken of in mijn geval nog 7 weken moet dan is dat te lang en onnodig om daar nachten van wakker te liggen. 
Succes en hopelijk gaat de 20mg jou al genoeg verlichting geven ?

Ik heb er ook sinds weken last van maar de laatste dagen heel erg. Bij alles wat ik eet en ook als ik niks eet.  S nachts lig(zit) ik er wakker van. Dozen rennies al naar binnen gewerkt. Vandaag zat ik er echt doorheen en ben me serieus aan t afvragen of ik dus ook maar wat anders dan rennies ga halen..  

Bedankt voor jullie advies en meedenken.
Net bij de apotheek geweest en ze geven mij geen omeprazol ivm andere medicijnen. Ik mag nu als het nodig is meer antagel nemen. Heb ik vannacht weer zo last ga ik morgen de VK en huisarts bellen om te overleggen welke medicijnen ik dan mag en of ze dat dan willen geven. 

Terug
Bovenaan