extreem moe

al sinds het begin van mijn zwangerschap ben ik wat moe. Maar de laatst 2 weken wordt het steeds erger. En nu ben ik kapot.
Gisteren om 8 uur oogestaan, gaan werken en om half 3 mijn bed ingekropen. Om 6 uur heeft mijn man me wakker gemaakt en om 10 uur lag in weer in me bed. Vandaag weer om 8uur opgestaan en ik zit nu slapend achter me bureau.
Ga dadelijk even verwijskaart halen bij de dokter...even kijken of er een oorzaak te vinden is.

Heeft iemand hetzelfde?
Is het gewoon moeheid om kan ik ijzer te kort hebben of zo. Of misschien pfeiffer ??? of is er nog iets anders waardoor ik zo moe ben...........of ben ik gewoon extreem lui ?
Heeft iemand er ervaring mee ???

Ik ben nu bijna 13 weken en het verschilt per dag. Vandaag weer moe moe moe. Mijn kleine ligt nu lekker te maffen dus ik ga heerlijk op de bank... hopelijk dut ik even lekker weg!
Gewoon aan toegeven. HEt hoort er bij. Maar wel goed dat je even gaat checken want je kan ook bloedarmoede hebben en dan gaat het dus niet vanzelf over. Floradix kan dan heel goed helpen en is zowiezo heel goed!

ben nu bijna 13 weken. Dus het zou eigenlijk langzaam beter moeten worden en niet erger, toch ?
Ja middagdutje samen met de kleine doe ik al. Elke dag. Alleen slaap ik eerder dan de kleine en is hij ook eerder wakker dan mij. En 's avond zou ik het liefs samen met hem om 9 uur naar bed gaan.
Ik ben echt moe.

Heb net bloed geprikt. Woensdag hopelijk de uitslag....donderdag naar verloskundige.
Kijken of er iets met me is of dat ik gewoon een super lui persoon ben, hi hi hi

Hoi Jeanine,

Vraag bij je arts of je schildklier waardes geprikt zijn. Deze kan ook voor vermoeidheid zorgen.
En als ze zeggen dat deze goed zijn, vraag dan de toch even de waardes en check op de site van de schildklier stichting of ze goed zijn. Voor zwangere gelden andere waardes nml. Maar dat weten veel huisartsen niet.

Het kan zijn dat dit het niet is en dat je gewoon erg moe bent. Maar mijn vorige zwangerschap was ik ook erg moe en een jaar na mijn bevalling bleek dat ik een schildklier probleem heb.

groeten, Kabo.

hoi
Ik ben een sept mama en ik was ook erg moe.
Heb je al een echo gehad?? Verwacht je misschien een tweeling. Dit kan ook een oorzaak zijn.
Ben benieuwd!

een tweelingmama

@ kabo, daar heb ik helemaal niet over na gedacht. Mijn moeder heeft ook een schildklier probleem. Helaas heb ik al bloed geprikt en stond schildklier er niet bij. Maar als de test negatief is en de moeheid blijft aanhouden laat ik me zeker testen op de schildklier. Bedankt voor de tip.

Ze hebben vandaag op ijzer, suiker en nog 2 dingen gecontroleerd. Krijg hopelijk woensdag de uitslag.

@ mamamar, nee is geen tweeling. Heb al 2 echo's achter de rug en is er echt maar 1, ha ha ha.

zo iedereen beantwoord en dan nou eindelijk terug naar bed.
Welterusten !

Ik was al een tijd niet op dit forum geweest en dacht vandaag laat ik eens een berichtje posten over o.a. moeheid maar dat heb jij al voor me gedaan!
Ben ook extreem moe, word met de dag erger.
Zelden is de oorzaak een te lage hb of dergelijks maar hoort het er helaas bij. Had je al bloedgeprikt? Daar controleren ze ook de hb mee.
Ik rust nu elke middag en dat helpt mij redelijk om door de dag te komen.
Af en toe lekker de rust pakken en af en toe gewoon wat gaan doen...
Xxx

Terug
Bovenaan