extreem moe

@ mammavl
Hier wordt het ook met de dag erger. Dacht na bijna 13 weken dat het minder zou worden. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap nergens last van gehad. En nu vanaf dag 1.
Ik sta op, werk 4 uurtje, even met mijn zoon spelen/knuffelen, rond 2 uur naar bed tot 4/5 uur eten koken, 4 uurtjes werken en dan naar bed.
Ik slaap, werk etet en slaap nog meer. Is dat nou mijn leven ??? En et erge is dat ik moe blijf ook na al dat slapen.
Ja ik heb vrijdag bloed geprikt. Krijg hopelijk woensdag de uitslag.

Hou jullie op de hoogte

Ik ben ook extreem moe! de ene dag meer dan anders maar ik lig nu nog in bed met de laptop :)

Een baby maken in je buik is heel vermoeiend! en hoe meer je je rust neemt hoe beter het word (bij mij dan) dus wees lekker lui!

Ik meld me ook aan...ik heb gelukkig nergens last van maar ben alleen maar moe en mijn vermoeidheid wordt steeds erger...ik ben nu ruim 11 weken. Ik hoop dat het snel overgaat. Waar moet je anders zijn om bloed te prikken? Via de verloskundige of huisarts?

@ Ukkietje; Als het met de zwangerschap te maken heeft dan kan je bij de verloskundige een formulier vragen om bloed te prikken.

@ Jeanine; ze zeggen dat het pas met 4 maanden over moet zijn! Hou de moed erin..
Ben benieuwd naar de uitslag!

Terug
Bovenaan