Extreem slechte slapers

Hier ook een slechte slaper. 
Mijn dochter is nu bijna 10 maanden en zijn al vanaf 4 maanden bezig. 
Na der eigen bedje heeft heel lang geduur. 
Nu slaapt ze overdag redelijk, maar nog steeds niet al te best.
In de avond slaapt ze sinds een maand ongeveer 45 min daarna strijd tot een uur of 22.0/23.00 uur. 
Wilt alleen bij mij liggen dan blijft de rustig maar ook niet slapen. Voorheen viel ze tenminste nog bij mij in slaap.
Heb van alles geprobeer. Even laten huilen, troosten in der eigen bedje. Er bij blijven zitten. Toch maar weer er uit halen. Het 2 3 4 Ritme niks werkt. 
Krijg telkens het advies om der maar te laten huilen, want dan valt ze van zelf in slaap. 
Nou... Kan je vertellen onze dochter blijft echt net zolang door gaan tot dat ze uit bed word gehaald. 
Nu ligt ze ook net 5 min te slapen. 
Heb helaas geen advies, want zit met het zelfde problee, hopelijk hebben andere papa's of mama's wel nog nieuwe ideeën.
Groetjes

hier ook nog nooit 1 nacht langer geslapen dan 4 uurtjes achter elkaar. ik laat haar in slaap vallen bij mij en leg haar slapend in der ledikant. na 2/3x eruit pak ik haar en leg haar bij ons in bed.
ik heb geen tips wat bij mij hielp is het accepteren en hopen dat het vanzelf over gaat :)

dochtertje is nu sinds 2 weken 1 jaar. 

succes en sterkte het is echt heel zwaar !!

Hallo:)
Wat vervelend voor jullie dat jullie kindje nog vaak niet goed slaapt. Onze dochter is nu 15 maanden en heeft ook vaak periodes gehad dat het slapen drama was. De afgelopen periode waren we vaak wel 3 uur met haar bezig in de nacht en probeerden we van alles! Uiteindelijk hebben we het boekje ' slaap kindje slaap' gekocht, een slaap methode waarbij je je kindje 'gecontroleerd' laat huilen. Ze zijn inmiddels op een leeftijd waarop ze in de gaten krijgen dat als je blijven huilen ze er op een gegeven moment wel uit gehaald worden. Met deze methode doe je dat dus absoluut niet , maar ga je wel regelmatig even heen om te laten merken dat je ze niet hebt verlaten. Het is de eerste avonden/nachten best zwaar (ze is een volhouder!) maar we merken nu na een week al veel resultaat en ze slaapt nu door! Dus wat ons betreft wel een aanrader!.succes :)

Ik vind het altijd gek dat er altijd minstens 1 iemand op zo'n hulpvraag moet reageren met 'mijn kind slaapt goed, sorry'. ? Da's echt niet wat je nu nodig hebt.

Wij hebben een bijna 10-maander, die op 1 week na rond 3mnd, nog nooit heeft doorgeslapen. Max 4 uur aan een stuk, maar de afgelopen 4 weken is hij elke 2 uur wakker. Het enige wat helpt hier is erin berusten, het aanvaarden en langetermijndoelen voor ogen houden. Op een dag zal het echt wel beter gaan, echt. Het is een (lange!) fase, maar ondertussen zit je er middenin. ?
Het kan te maken hebben met verlatingsangst, dat hij weet dat z'n bedje betekent dat hij alleen zal zijn. Dus niet per se bang voor het bedje, wel voor het alleen zijn? Wanneer onze zoon het moeilijk heeft, belandt hij vaak bij ons in bed. 
Ik probeer ook altijd te zorgen dat hij helemaal rustig is /relaxed wanneer ik hem in z'n bedje leg. Soms is hij dan al halfweg naar dromenland, maar als het werkt, werkt het, denk ik dan maar. We houden hem dus echt bij ons op schoot of lopen met hem rond tot hij rustig is. Ik geloof ook niet dat hij een extreem slechte slaper is, maar eerder een normale baby waarbij niet van die slaaptrainingen zijn gedaan of zo.
Ik ieder geval dus veel herkenning! Je bent echt niet alleen! Veel sterkte en mildheid gewenst. ??

Hoe krijg je hem nu in slaap dan en hoe lang slaapt hij max aan 1 stuk? 
Hebben jullie het al geprobeerd met gecontroleerd laten huilen? Slaaptraining? 
SnugglesandDreams kan jou vast wel helpen, ze geeft op haar instagram best veel tips. 

Voor wie open staat voor een andere invalshoek (mn diegenen waarbij het slapen vanaf het begin lastig gaat op het eigen kamertje): zoek eens op aardstralen en plek waar het ledikantje in het kamertje staat.

Terug
Bovenaan