Extreem veel dorst

Ik had het eerst helemaal niet door dat het zo extreem was bij mij. Het groeide geleidelijk aan zo op tot ik inderdaad van een glaasje, naar soms hervullen naar een bidon overmoest?! Als ik niet dronk kreeg ik echt keelpijn en werd ik continu wakker. Ook droomde ik dan dat ik stikte ofzo. Toen nog steeds niet door dat het een zwangerschapskwaal was eigenlijk ? als je iets al maanden nodig hebt en doet dan sta je daar niet bij stil. Pas na de bevalling, de eerste week thuis viel mij het kwartje. Ik zette nog steeds mijn bidon klaar maar die gebruikte ik totaal niet meer ? en ja, je moet daardoor vaak naar de toilet helaas. Zie dat anders positief als slaap/wakker/slaap training voor met de baby straks: dat je dan ook snel
Weer terug in slaap kan komen door al deze oefening ?. nog eventjes volhouden en blijven drinken! Je hebt het gewoon nodig, niet zozeer medisch. Ik had blijkbaar erg veel vruchtwater ( behoorlijk buikie ook daardoor) en dat moest continu ververst worden natuurlijk. Wellicht droogde ik daarom zo snel uit? Verder niets aan t handje. Succes met de laatste loodjes ???

Je hebt een soort van zout pillen die vocht vasthouden. Dit zou je bij de huisarts kunnen vragen of het mag tijdens je zwangerschap. Dat kan misschien helpen / schelen voor de dorst?

Terug
Bovenaan