extreme angst... herkenbaar??????

Hoi, Ik vind het geen gekke vraag hoor.
Ik denk dat elke moeder wel angsten heeft, de een alleen wat meer als de ander.
Als ik bijvoorbeeld een medisch programma zie over kanker dan ik ook een slapeloze nacht hebben omdat ik denk, oh jee, als mijn kids dat maar nooit krijgen.
Mijn oudste heeft vreselijk gereageerd op de BMR prik, en ik knijp hem nu al voor als Brenda straks moet.
En we hadden het er vandaag nog op mijn werk over, ik krijg echt de kriebels op het moment als ik het journaal hoor, die varkensgriep, moet ik echt niet aan denken, ben zo bang dat het nederland bereikt, en dat zit ik al door te denken, dan moet je mondkapjes op en die laat Brenda natuurlijk nooit zitten...... Iedereen verklaarde me voor gek, maar ik vind het maar eng.
Soms kijk ik naar die (vreselijke) programma's als per ongeluk of ik mis je, over overleden mensen/kinderen en dan kan ik ook vreselijk mee zitten janken.

Groetjes Bianca

hee meiden

bedankt voor jullie reacties en tips
ben blij te horen/lezen dat ik niet de enige ben die die waanbeelden heeft
en idd die varkenspest...... brrrrrrrrrrrr
maar t begint gelukkig iets minder te worden nu nadat ik mijn verhaal kwijt kon hier en gister aan de vk
de vk herkende mijn verhaal helemaal en wist precies waar k t over had omdat ze het zelf gehad heeft
moest van haar ook meteen een afspraak bij de ha maken en dan gaat ze er samen met mij heen ( zijn collega's en werken in hetzelfde centrum )  komende vrijdag ( mits er natuurlijk iets tussenkomt )
ben benieuwd wat hij vrijdag erop zegt, knijp hem wel een beetje
heb afgelopen nacht iig goed doorgeslapen , ben zo vreselijk moe van dit alles

kreeg gister van de vk geheel onverwachts een echo om te laten zien dat alles goed gaat met mijn kleintje en heb een schattige foto meegekregen dus dat was wel erg leuk
gewoon ff bevestiging en kijken hoe ze het doet
prima dus hihi

groetjes maurilla

Terug
Bovenaan