Extreme krampen tijdens voeding

<p>Mijn dochter van 13 weken heeft ineens sinds 3 dagen last van extreme krampen tijdens de voeding. Het begint al meteen bij de eerste slokken en is ook weer weg als ze stopt met drinken.. elke paar seconden hoor ik haar buikje rommelen, draait ze weg van de fles en begint ze te huilen. Ze gaat wel steeds weer door met drinken, want ze heeft wel honger. Uiteindelijk is ze helemaal bezweet en moe en drinkt ze daarom toch minder..</p><p>Ik heb al geprobeerd tussendoor te boeren, maar het begint al bij de eerste slokken.. ook rechtop drinken helpt niet. We zijn ten einde raad! Vrijdag hebben we pas een afspraak bij cb.</p><p>Kent iemand dit en/of hebben jullie tips? </p>

Nee ik geef flesvoeding. Ze krijgt nog 5 voedingen en heel soms snachts nog 60cc als ze het niet red tot de ochtend.

Ben je een andere speen gaan gebruiken?

Je hoeft niet perse naar het cb te gaan hiervoor, je kunt ook de ha bellen voor een afspraak.

Hoi hoi,
Mijn zoontje (nu 4 maanden) had dit ook heel erg (met nog slapeloze nachten en dagen vanwege de pijn, overstrekken en ontroostbaar kindje).
Na osteopaat en fysio bezoek uiteindelijk bij de kinderarts uitgekomen op een koemelkeiwitallergie.. hij krijgt nu speciale dieetvoeding (nutrilon pepti) en dit is fantastisch! Hij is een heel ander mannetje; geen pijn meer, regelmatige ontlasting en lekker vrolijk.
Het duurde lang bij ons voordat we erachter waren, maar volg je gevoel! IK heb altijd gedacht dat het aan de voeding lag, maar cb schoof het weg op krampjes die nou eenmaal 'normaal' zijn. Nou 24/7 een troosteloos kind is niet normaal. Voordat we bij de kinderarts terecht konden zijn we zelf al begonnen met de pepti voeding (dan nog niet vergoed) maar het is het zeker waard!
Wellicht dat jouw kleintje ook gevoelig is voor iets?

Succes en hou vol! 

Hi,
Wat voor fles heb je?
Hoor dat dr.Brown onwijs goed is. En miss kun je voor de voeding infacol geven?
Dat hielp bij mijn kleintjes goed
Succes !

Helaas.. wij gebruiken al dr. browns flessen en ook infacol en de krampen zijn alleen tijdens de fles, dus een intolerantie denk ik ook niet dat het is.
Morgen gaan we naar het consultatiebureau. Hopelijk hebben zij een idee/oplossing.
Het is zo hartverscheurend haar zo te zien lijden en ze wil nu ook vaker eten, omdat ze steeds te moe word van de pijn.. echt heel zielig

Terug
Bovenaan