Extreme vermoeidheid 7 weken zwangerschap

Hi dames,

Ik kamp echt met extreme vermoeidheid. Ik kan bijna niets meer doen. 5 minuten was opvouwen is al uitputtend. Ik ben zo uitgeput dat ik me heb ziek gemeld op mn werk. Mijn manager weet van mn zwangerschap en zegt dat ik rustig aan moet doen.
Wie van jullie heeft nog meer last van extreme vermoeidheid (gehad)? En in welke week van je zwangerschap kon je weer een beetje normaal functioneren?

Xx
 
He, wat vervelend! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens.
Ik volg het topic even aangezien ik ook ontzettend moe ben (6weken zwanger)
 
Elke zwangerschap is anders. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik heel moe geweest. Maar dat ging vrij snel weer beter. Met een week of 12. Deze zwangerschap (mijn 3e) ben ik al heel de zwangerschap extreem moe (ik ben nu 40+ weken). Ik slaap als ik even een momentje heb tussendoor op de bank en ga op tijd naar bed. Laat je ijzer checken. Want dat is bij mij deze zwangerschap elke keer te laag. Ik slik ook Gentle iron en roosvice met extra ijzer
 
Hoi Laurel,

Herkenbaar die vermoeidheid. Ik ben nu 6+2 weken zwanger en ben ook heel moe.
Ik kan mij nog herinneren dat ik mijn vorige zwangerschap ook zo moe was en dat dit rond de 10 a 12 weken veel beter werd.
Daar hou ik mij nu ook maar aan vast!

Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zo vervelend hè ?‍?. Ik kan eigenlijk alleen maar op bed of op de bank liggen… ?
 
[quote quote=10492456]Hoi Laurel,

Herkenbaar die vermoeidheid. Ik ben nu 6+2 weken zwanger en ben ook heel moe.
Ik kan mij nog herinneren dat ik mijn vorige zwangerschap ook zo moe was en dat dit rond de 10 a 12 weken veel beter werd.
Daar hou ik mij nu ook maar aan vast!

Ik wens je een fijne zwangerschap toe![/quote]Ik hoop echt dat het dan minder wordt! Anders worden het een paar lange maanden ?.
 
Herkenbaar. bij de eerste niet zoveel last van gehad. Maar bij deze slaap ik zodra ik even zit. Heb in eerdere weken ook wel knikkebollend voor mijn computer op mijn werk gezeten. 
Ik ben nu 13 weken en het gaat nu redelijk als ik snachts goed slaap. wat met een dreumes niet altijd lukt. Op werkdagen is het wel pittig om bij thuiskomst nog het hele circus met eten, naar bed brengen en opruimen nog te moeten doen. Daarna lig ik voor pampus op de bank. 
op vrije dagen slaap ik wanneer het kan. Soms wel 3 korte dutjes op een dag haha! Ik slaap als dreumes slaapt, of als mijn man met haar bezig is. Begin van de avond even op de bank. En dan de nacht van 7/8 uur als het lukt. Misschien is dat wel het verschil. Bij de eerste maakte ik nachten van soms wel 10/11 uur. 
Voor mij is de oplossing dus vooral toegeven aan de slaap, en tijd maakt het beter.
 
Goeie tip ga de gynaecoloog maar even bellen om te vragen of ik bloed mag prikken voor mn HB.
Ik slik al extra supplementen met ijzer omdat ik snel een laag HB heb. Maar echte ijzer pillen werken wel beter. Als ik nu opsta uit bed of van de bank ben ik ook snel duizelig.
 
Terug
Bovenaan