Extreme vermoeidheid 7 weken zwangerschap

Het komt goed waarschijnlijk! Ik had dat ook extreem in week 7, 8 en 9. Daarna ging het steeds ietsje beter. Ben nu 11 weken en voel me nog niet optimaal maar wel al veeeeell beter ?
 
Ik heb dit ook gehad! Ik moet zeggen dat ik ook nog maar net was verhuisd en aan het klussen en mn bruiloft aan het regelen was toen ik maand zwanger bleek..met bruiloft 8 weken. En daarna hele dag werken al niet meer volhouden. Werd daarna steeds erger en heb ik me uiteindelijk ziek gemeld (2 weken ziek en daarna 3 weken zomervakantie, dus 5 weken thuis) en vervolgens halve dagen gaan werken en bijna elke middag dutje. Dit doe ik nu vanaf week of 20 en ben nu ruim 28 weken zwanger. Die extreme moeheid zoals in het begin heb ik niet meer, maarja ik pak nu natuurlijk ook veel meer mn rust.
Verloskundige en gynecealoog zeggen: gewoon accepteren, het is niet anders. Is bij elke vrouw en zwangerschap anders en niets aan te doen. Gewoon goed naar je lichaam luisteren en de rust pakken die je nodig hebt.
 
Oooo ik was zo moe. Ik kon werken en verder sliep ik. Koken of iets doen in huis was er niet meer bij en in het weekend sliep ik ook. Mijn man zei toen : " gelukkig is het voor een goed doel want heel gezellig is het thuis niet" aangezien ik elke avond om half 7 knock out op de bank lag. Wat was ik hem dankbaar voor alles wat hij deed in huis ? (en hij mij voor de kleine ?)
 
Hi Laurel,

Helaas heb ik hier geen leuk nieuws. Ik ben 32 weken zwanger en mijn hele zwangerschap extreem vermoeid. Ik ken niemand die dit heeft wat het best eenzaam maakt want er is weinig begrip om me heen. Ik hoop voor jou dat het niet je gehele zwangerschap duurt. Een geruststelling; bij de meeste zwangeren wordt het beter na het 1e trimester. De meeste krijgen hun energie weer terug. Maar push jezelf niet, neem vooral goed je rust want je bent nu een babyfabriekje;).

Liefs, Suzanne
 
Hey mama suuz..ik heb het ook hoor. Werk nog maar halve dagen en niemand om me heen die dit zo erg had. Ook collega die dan zegt ow ik was juist superfit! Ja heel fijn voor je...ik gewoon helemaal niet ? Maarja...accepterenenaan toeveven is alles wat je kan doen..
 
Terug
Bovenaan