Extreme zorgen

Ik denk dat dit voor veel moeders herkenbaar is, jammer is dat je op veel zaken geen invloed hebt.

Ik kan je echt aanraden kijk en lees geen nieuws. Spreek met je man/vriend of ouders af dat jij alleen bijgepraat wordt omdat je daar of zelf om vraagt of als het echt belangrijk is voor jou om te weten. Geloof me het scheelt heel veel stress. Natuurlijk kun je ook op je werk, bij vriendinnen vragen of ze daar rekening mee willen houden.

Wat lichamelijk zaken aangaat. Als je het echt lastig vindt om goed te ontspannend kun je je huisarts vragen voor gesprekken met de praktijkondersteuner. Zij helpen je vooral mentaal maar dit kan je lichamelijk heel veel ontspanning opleveren.

Mij helpt het persoonlijk om te blijven bedenken dat oorlogen en ziektes, pandemieën etc er altijd al geweest zijn. Hele generaties doorstaan dit soort dingen ergens op de wereld. En die mensen groeien vaak ook op in relatief goede gezondheid en vaak ook gelukkig.

Je kunt nou eenmaal niet de last van de hele wereld dragen.
 
Misschien gaat het voor sommige een brug te ver, maar ik heb best veel youtube filmpjes gezien van dolores cannon, ook boeken gelezen. Zij was hypnose therapeut (helaas al overleden) wie geloofde dat zielen ervoor kiezen om op een bepaald moment geboren te worden op aarde, om gebeurtenissen mee te maken en daar lessen uit te leren of andere zielen te helpen. Als je daarin gelooft of er voor open staat, Google of youtube eens op haar. Zeker interessant.   
 
Terug
Bovenaan