f*cking cb

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik moet effe mijn ei kwijt.

Vandaag weer bij cb geweest. Alicia is nu 9 maand en 7880 gram en 69 cm. Moest vandaag weer bij arts verschijnen. Vorige keer bij verpleegkundige geweest. De laatste keer dat ik bij die arts was kregen we te horen dat Alicia licht mollig was. Nu kreeg ik weer te horen dat ze te weinig was aangekomen (slechts 350 gram in anderhalve maand) en wat aan de lichte kant is. Nu is ze qua lengte wel flink gegroeid.
ik had echts zoiets van: doe normaal, is het dan nooit goed. Ze krijgt goed te eten, maar het is gewoon geen grote eter. En als ze niet wil hoef ik het echt niet te proberen, want dan zet ze het gewoon op een krijsen en slaat alles uit mijn handen.
Ik heb dus tegen die arts gezegd: "vorige keer zei je dat ze licht mollig was en aangezien tegenwoordig veel kinderen overgewicht hadden heb ik Alicia dus maar op een streng dieet gezet". Hier begon ze een beetje schaapachtig over te lachen. Maar wou wel direct weten wat Alicia allemaal te eten krijgt op een dag.

Hebben jullie dit nou ook bij het cb?

Groet Lisette

Praat me er maar niet van! Hahahahaha...
Het is nooit goed bij die lui...echt niet.
Ik zou me niet te druk maken hoor. Als je kindje verder vrolijk en gezond is, is het gewoon prima.
Laat ze praten. Misschien had ze vorige keer gewoon een groeispurtje...

Ida heeft het heel goed verwoordt!
Ik praat niet eens over eten of iets dergelijks op het cb. de 1 zegt dit en de ander zegt dat.
Zit je kindje bij het ene cb goed, dan is het volgens een ander weer te zwaar of te licht.
Lekker laten lullen! Jij bent de moeder en als jij vindt dat ze het goed doet, dan is dat zo!
Sil

Breek me de bek niet open, ik ga een anti-CB campagne starten... hahaha, stelletje dozen zitten daar zég... hahaha

Groetjes Debby

Wat een gedoe zeg, trek je er maar niks van aan hoor! Gewoon je gevoel volgen, dan zit je altijd goed! ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat we hier een TOP CB hebben! Ontzettend veel aan gehad toen het moeilijk ging met joran, ze kwam zelfs extra langs om te vragen hoe het ging. Top wijfie hier die wijkverpleegkundige...! Maar ik hoor ook vele slechte verhalen van andere CB hoor... Tkan helaas ook anders...
Susan

Ik ga er heen voor de prikjes en verder zeg ik ja en nee en oww alles gaat zo goed!!! Nee geen vragen!
OK DOEGGGG!!!

Terug
Bovenaan