f*cking cb

En laten wij nou een super relaxt cb hebben, vooral de arts! Echt waar, ze stimuleert je om naar je ouder-instinct te luisteren en daarop af te gaan en is heel makkelijk met voorschriften en hoeveelheden, want zo zegt ze 'ieder kind is weer anders'. Da's echt zooooo fijn.
Lijkt mij dat het ook zo hoort, maar wie ben ik...

KT

Bij ons zijn ze ook best relaxt gelukkig, maar af en toen hoor ik ook dingen waar ik het echt niet mee eens ben! En dan gaat het idd het ene oor in en het andere weer uit

Ik doe ook altijd net als L81! Heel herkenbaar! Voor vragen kan ik hier wel terecht!  
Maar goed, het is wel erg vervelend! Dat gedoe daar ook! Bah...
Ik ga ook echt erheen voor de prikjes en in het begin omdat ik het ook gewoon leuk vond. Maar die lol was er bij mij ook snel vanaf!

Gr Anita

Hier ook een fijn cb hoor!!Vooral de arts...De wijkverpleegkundige niet zo maar dat komt gewoon door mezelf hoor, ik vind het gewoon een doos!Dat heb je wel eens heh, met de 1 klikt het well en de ander weer niet.....Hier stimuleren ze ook naar je eigen gevoel te luisteren!Echt wel fijn!Ik vind het ook gewoon leuk om naar het cb te gaan, het is er gewoon gezellig!Allemaal moeders en kindjes....

xxx

ja dat kennen wij!
aaron moest direct op dieet en we deden het eigelijk allemaal wel goed maar hij was toch echt te dik(hji is zwaar maar dat is hij vanaf de geboorte)
wij laten het echt het ene oor ingaan en het andere eruit!aaron is gelukkig,moppert weinig en slaapt en eet goed,wat willen wij dan nog meer???!!!!

trek je er niks van aan joh?als jou kleine meid gelukkig is???!!!!!!!

groetjes nienke(trotse moeder van aaron 24-11-2006 en 11840  gram en 75,5 cm lang

Eerlijk gezegd denk ik dat die artsen op zo'n CB zeer gefrustreerd zijn!
Afgestudeerd arts, je kunt bakken met geld verdienen en waar beland je....op een consultatiebureau.

Dat denk ik gewoon! Die van mij is ook zo'n draak, nooit even leuk of een complimentje ofzo! Altijd een beetje negatief, nooit echt geinteresseerd.

Ik weet nog het 1e bezoekje bij haar, Vilmar had een onderhuids hemangioompje - dat is een aardbeitje. Was bijna niet zichtbaar, een klein puntje. Toen liet ze me een boek zien met de meest afschuwelijke huidaandoeningen en vergroeingen!!! Ik kwam zwaar geshockeerd weer thuis. Belachelijk. (nu niets meer van te zien)

Brrrr - ik zeg gewoon ja/nee en amen! Toedeledokie.

hoi hoi meiden,

nu zit ik me al tijden af te vragen over die cb artsen..
zijn dat "echte"   artsen.. want welke arts wil dat nu doen?? tis leuk hoor baby's maar dan wordt je toch kinderarts..... zijn dat niet artsen die met pens zijn???
die van mij is namelijk al OUD... wel aardig maar vreselijk verstrooid..

ik hoor het graag..

liefs Annemieke

Hahaha ja dat is zo ja
Nou die bij mij is niet vreselijk oud!rond de 45 ofzoo
Ik weet dat ook niet hoor!Wrom ze hiervoor hebben gekozen en niet gewoon
'echt' arts zijn?!Misschien de volgende keer aan ze vragen?

xxx

Terug
Bovenaan