F+M

Hoi meiden,

Zo dat was me de 24 uur wel. Verloren met voetbal en een eneverende dag op het werk. Nog nooit zo veel vuil uit mensen hun mond om me heen gehad. Maar nu ga ik het lekker van me af zetten en zorgen dat ik een ontspannen avondje te gemoet ga. (ben ik alleen nooit zo'n ster in. Trek mezelf altijd alles aan)

Het 'goede'nieuws is dat ik nog steeds niet ongi ben. Het jammeren daarvan is, is dat ik meer hoop krijg. En dat is ook niet goed voor mijn gemoeds rust.
Al met al zit ik er behoorlijk doorheen en kijk ik uit naar mijn vakantie! Nog 4 weken!!!!!!!!!

Monique, is zeker vreemd dat je temp nog zo hoog is tijdens je ongi. Vind het wel heel knap hoe nuchter je eronder blijft.

Fred, ben benieuwd naar je mb ervaringen. Ga 'm zeker weten ook bestellen als mijn ongi er is! Dus hoor graag al jullie ervaringen!!

Ga maar is bedenken wat ik moet gaan eten. Heb het rijk voor mezelf en ga er heerlijk van genieten.

Tot Snel

Nienepien

Ben blij even lekker hier alles van me af te kunnen schrijven.

Hoi Nien,

Ik hoop echt voor je dat je weer in verwachting bent.
Wat een gedoe op je werk zeg.
Ga maar lekker genieten van je rustige avondje zal je goed doen.
En denk maar zo over 4 weken even af van het gezeur.

Liefs
Cindy

Hoi Nienepien,

Ben blij dat het iets beter met je gaat!! Zelf had ik dat ook dat elke keer als de test negatief was, dat ik dan de dag erop al weer hoop begon te krijgen. Laten we hopen dat inderdaad blijkt dat je alsnog te vroeg getest hebt maar wat ik al eerder zei, als het nou niet zo is dan kun je ook maar beter ongesteld worden want die onzekerheid is echt vreselijk!!

Ik gebruik dus nu sinds 2 dagen weer de maybe baby. Ik zag vanmorgen (volgens mij) al een iets hechtere structuur dan gisteren maar nog geen varens. Vanavond wilde ik nog even klussen maar Robin is laat thuis dus hopelijk wil hij nog dan... Vrijdag en zaterdagavond werkt hij tot diep in de nacht dus dat wordt ook al weer lastig. Heb hem wel gewaarschuwd dat mijn eisprong eraan zit te komen dus dat we dan echt moeten sexen, zin of geen zin haha.

Wat lekker dat jullie nog op vakantie gaan zeg! Ben jaloers!! Hopelijk krijgen we hier nog een lekkere zomer!

Nou meiden, fijne avond... Nienepien, hoop dat je ongi uitblijft en Monique, heb nog een berichtje voor je staan onder dat andere berichtje.

X F.

Hoi Monique,

Las net pas je andere berichtje. Ik heb nooit geweten dat je ongi kunt worden zonder een eisprong. Wel goed dat je andere eistok de functie zo overneemt. Ik las vandaag nog een verhaal dat een vrouw die een chemokuur kreeg, haar eierstokken had laten invriezen en die nu (nadat ze zijn teruggeplaatst) zwanger is. Echt bijzonder dat dat allemaal kan!!!

Monique, heel raar dat je temperatuur zo hoog blijft. Dat zou normaal gesproken toch lager moeten zijn? Ben je verder wel normaal ongesteld? Dus niet heel lichtjes ofzo?
Hopelijk heb je in ieder geval snel je volgende eisprong. Ik gebruik de maybe baby nu ook trouw elke ochtend in de hoop varens te zien.. Ik houd jullie op de hoogte. Sterkte meiden!!

X F.

Ik zal me er ook nog even tegen aan bemoeien.
Je kunt inderdaad ongi worden zonder ei sprong. Dit komt doordat je lichaam wel baarmoederslijmvlies aan maakt en op het moment dat dit te veel is, afscheurd.

Groetjes Nienepien

Hoi meiden,

Weer wat geleerd. Ik weet alleen niet of het nou zo'n geweldig nieuws is. Ik heb vanmorgen de maybe baby gebruikt en geen varens gezien... zelfs niet iets wat er op lijkt. Morgen zou mijn vruchtbaarste dag moeten zijn maar dat vraag ik me nu af... Da maybe baby laat toch zien of je je eisprong KRIJGT en niet als je 'm al hebt gehad??
We hebben gisteravond nog wel geklust en gaan zaterdag voor de zekerheid ook gewoon nog klussen maar ik ben bang dat ik nu geen cyclus van 28 dagen heb... Ik zou echt balen als ik na de miskraam ineens een veel langere cyclus heb!!!!

Nienepien, hoe is het nu met jou? Nog steeds geen ongi? Als je het over een week nog niet bent dan ga je vast weer testen he? Ik kan me voorstellen dat je toch weer hoop krijgt. Ik blijf voor je duimen!

Monique, hoe is het met jouw ongi?

Nou meiden, ik ga aan de schoonmaak (ben vandaag vrij).

X F.

Hallo,

Aan mijn ongi lijkt nu een einde te komen.
Het was wel veel minder dan normaal.
Ook is mijn temp. nu weer laag.
Ik ben bang dat ik gisteren wat te laat heb getempt en dat hij daarom wat hoger was.
Gek is dat, maar toch blijf je dan hoop houden.
Maar nu moeten we dan toch echt voor de volgende ronde verder.
Nien, wat balen dat je negatief teste.
Maar jij bent toch ook altijd onr. ongi?
Het kan dus zijn dat je te vroeg heb getest. [hoop,hoop]
Fred, het is volgens mij inderdaad zo dat je voor je ei een varenstructuur te zien krijgt.
Dus, nog wel door klussen!!!!

Wat is het toch een rot weer he!
Ik merk dat ik er echt wel van baal als het te lang regent.
Soms ga ik dan weer even onder de zonnebank, helpt ook.
Maar als het mooi weer is, voel ik me toch lekkerder......
Ik moet straks om 17.00 beginnen, late dienst dus.
En dan weekend....maar het werk stond alweer op de nummermelder...
Misschien wel weer ziekte of i.d.
Ik kan al zo moeilijk nee zeggen.
Maar ja we zien wel.

Tot gauw!
Liefs, Monique

Hoi Monique,

Heb net de Romed testen ontvangen, die wil ik toch even naast de maybe baby gaan gebruiken. Ik heb steeds het gevoel dat ik de m.b. niet goed gebruik. Misschien gebruik ik te weinig speeksel? Ik weet het niet maar de romed test helpt me ook al niet echt omdat de eerste test het al niet deed... zucht.
Morgen zou ik mijn eisprong hebben maar ik heb er toch geen vertrouwen in dat het ook echt zo is... Ik denk echt dat het nog even op zich laat wachten. Voor de zekerheid gaan we morgen en zondag wel weer klussen hoor maar het zou me niets verbazen als mijn ei nog een weekje ofzo op zich laat wachten... Als ik eenmaal varens zie dan weet ik tenminste zeker dat ik de m.b. goed gebruik en hoef ik er geen ovulatietesten naast te gebruiken.

Het is inderdaad erg somber weer! Ik ben ook heel gevoelig voor dit weer. Als het zonnig is dan voel ik me ook meteen stukken beter dus ik begrijp helemaal wat je bedoelt!!
Ik hoop voor je dat je toch gewoon vrij bent dit weekend.

Lekker dat je ongi nu voorbij is.. nu op naar je ei hihi
Hopelijk laat dit niet te lang op zich wachten.

Nien, hoe voel jij je? Al een ongi op komst denk je??

X F.

Terug
Bovenaan