F+M

Hoi meiden,

Nog steeds geen ongi te bekennen. Is echt een ramp! Voelde me vandaag ellendig, vaal last van misselijkheid en moeite met drukken. Dat is en blijft toch vreemd, maar denk dat het tussen mijn oren zit.
En ben inderdaad altijd onregelmatig ongi, maar weet zeker dat ik mijn ei heb gehad. Dan zou ik toch nu ongi moeten worden.

Over ovulatie testen heb ik geen tips, heb ik nog niet gebruikt.

Ga me nu snel mooi maken voor mn mannetje, die komt zo thuis!

Zal morgen even uitgebreid bij kletsen.

Liefs Nienepien

Hoi Nienepien,

Misschien zit het tussen je oren maar misschien heb je ook (alsnog) wel te vroeg getest... Ik kan me voorstellen dat je stiekem toch hoop krijgt al wil je dat niet krijgen. Zo lang je ongi wegblijft is dat in ieder geval een goed teken.
Zelf ben ik gisteren toch in de auto gesprongen om de CB ovulatietesten te kopen. Tot ik de eerste keer varens zie (dan weet ik tenminste zeker dat ik het goed gebruik) wil ik toch nog ovulatietesten gebruiken. Die Romed testen zijn echt vreselijk slecht. Ik heb er gisteren meerdere gebruikt en allemaal deden ze het niet! Niet bestellen dus!
De CB test gaf meteen helder resultaat, nog geen eisprong. Ik heb deze maand dus niet mijn oude cyclus van 26 of zelfs 28 dagen... Ik wacht het maar even af. Ik ga alleen testen op de dagen dat ik geen sex heb (dat scheelt weer een paar testjes). De Maybe baby blijf ik wel elke dag gebruiken...
Zucht, hopelijk komt mijn eisprong snel!
Ik was gisteren met Robin de leukste thuis aan het kijken en ik merkte aan mezelf maar ook aan Robin dat bij elk filmpje over een babytje dat we allebei helemaal vertedert waren.. en dus dat die kinderwens erg groot is bij ons.

Monique, jouw ongi is voorbij? Hoe lang duurt het nu voor je je eisprong hebt denk je? Of ben je zo onregelmatig dat je dat nu niet kunt zeggen?

Nou meiden, (wat een rotweer!!) veel plezier vandaag en tot snel.

X F.

Hoi meiden,

Blehhhhhhh, wat een rot weer! En daardoor ookk nog eens veel te lang in mijn bed gelegen! Geef mij maar lekker het zonnetje!

Blehhhhhhh, nog geen ongi! Heb nog wel een testje liggen, maar durf hem echt nog niet te doen!!!!!!! Als je bedenkt dat mijn langste cycles 54 dagen duurde, kan het gewoon niet meer raak zijn!

Slim Fred om alleen op dagen dat je geen sex hebt te testen, weer je in ieder geval zeker dat het raak is!

En ja, Monique voor jou komt het harde werken er ook weer aan!

Om nog even op het bleh.....terug te komen, tijd voor het huishouden, BLEHHHHHHH

Liefs Nientje

Hoi Nien,

Een cyclus van 54 dagen? Mijn god wat een tijd!! Maar je weet zeker dat je je eisprong zo'n 3 weken terug (??) hebt gehad? Ik zou inderdaad nog even een aantal dagen wachten met testen. Misschien komt je ongi iets later en als over een week ofzo je ongi nog steeds weg is gebleven dan zou je (als je zwanger bent) genoeg hcg moeten hebben opgebouwd om positief te testen. Ik las toevallig 2 dagen terug nog ergens op het forum dat iemand pas 8 dagen na haar nod positief testte dus je weet maar nooit... Je zit nog even in onzekerheid maar hopelijk heb je snel antwoord!! Voor mijn ongi leefde ik ook steeds in zo'n onzekerheid.. da's echt niet fijn!! Even doorbijten nog.
Over een paar uurtjes ga ik weer een CB test doen. Morgen gaan we wel sexen dus dan test ik maandag weer. Hopelijk heb ik dan toch wel mijn eisprong hoor...
Anders ben ik ongi in Florence... Dat lijkt me niets met die hitte :-(

Nou meiden, ik ga ook maar eens een beetje opruimen hier... Dat stomme huishouden houdt ook nooit op!!

Kus F.

Hoi Fred,

Spannend hoor of je vruchtbaar bent!!!!

Wanneer ga je eigenlijk naar Florence? Heb ik even gemist geloof ik!
Ben zelf vorig jaar in Florence geweest en vond de stad niet bijster mooi. Wel de museums en de kunst op het plein (erg grappig).

Wij zijn net even de stad in geweest voor vitrage, maar dat is schreeuwend duur!!! Hebben we ook niet echt een goedkopen smaak, al met al met niks thuis gekomen en daar baal ik van!
Ben nu wel helemaal af geknoedeld, ga even een poosje op de bank!

X Nien

Terug
Bovenaan