Fabels over geslacht...

De haargroei had ik bij mijn eerste (zoon) en nu weer, maar vooral op mijn buik.
Denk dat het vooral fabels zijn, want de vorige keer kregen mijn zus en ik een jongen en heel verschillend zwanger en dragend dus..
Mijn schoonzus kreeg 2x een jongen en 2x heel verschillende zwangerschappen..
Blijft leuk om er op te letten natuurlijk!

Hee Roos, ik ben ook 14 september uitgerekend!

Haha grappig is dat he! Ik weet het niet hoor, ik let er ook wel eens op maar ben van heel veel fabels niet meer zo overtuigd: ik heb twee meiden en twee heel verschillende zwangerschappen gehad.. Bij de eerste voelde ik me prima maar zag er niet uit, was echt helemaal opgezwollen en zwangerschapsmasker etc. Bij de tweede zag ik er veel beter uit, veel minder aangekomen maar voelde ik me veel slechter; ik had toen wel last van misselijkheid etc. We dachten toen ook echt dat het een jongen was..dus niet! En nu? Ik weet het echt niet, lijkt tot nu toe het meest op mn tweede zwangerschap maarja, dat zegt dus niks haha!
Liefs mv twee

Grappig.... volens mij klopt van iedere fabel wel wat maar dan niet het geslacht hahahaha..... tuurlijk al die dingen veranderen, bij de een meer dan bij de ander, smaak verschild en huid....

ik kreeg een jongen bij de eerste
breed overal
zin in chocolade
vette trek
moe

Terug
Bovenaan