Fabio op het KDV veel foto's

wat een leuke foto's zeg! en inderdaad een goed idee om je eigen camera daar achter te laten!
mira mv marek

Hele leuke foto's! Hij heeft het echt naar zijn zin. Dan wordt het wel makkelijker heb daar achter te laten, nietwaar?!
Groetjes Laura en Thom

Hallo,

Ik lees regelmatig mee en sinds deze foto's geplaatst zijn twijfel ik of ik even zal reageren....
Je plaatst namenlijk foto's van andere kinderen, waarschijnlijk zonder overleg met de ouders ?

Zelf werk ik ook op een kdv en bij ons moeten ouders akkoord geven voor het maken, plaatsen en verspreiden van foto's.

Als moeder zou ik het erg vervelend vinden om foto's van onze zoon op internet tegen te komen.

Ik wil absoluut niet betweterig overkomen hoor maar ik krijg de indruk dat niemand hier echt bij stil staat.

Oeps... Een beetje gelijk heb je wel (kaatje81? geloof ik). Ik ben zelf helemaal niet voorzichtig met foto's van Lukas. Ik vind dat iedereen die mag zien alleen naakt foto's doe ik niet. Maar idd foto's van andere kinderen. Ik zou er zelf ook niet bij stil hebben gestaan hoor. Maar wel goed dat je het even zegt.

Neemt niet weg dat het nog steeds hartstikke leuke foto's zijn!

HIj heeft er idd lol in daar zo te zien!
Bij Lydia op het KDV maakt de leiding veel foto's en die worden dan uitgeprint en in haar schriftje geplakt. Kwaliteit is niet echt denderend, maar het laat wel heel goed zien hoe ze het vindt daar!
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan