Facebook groep

Voor de aanstaande mama's die ook facebook hebben.... Ik heb een groep opgericht voor alle dames die in augustus en september 2013 zijn uitgerekend.
De groep is besloten en dat betekend dat alleen de leden die aan de groep zijn toegevoeg de berichten kunnen lezen, om voor wat privacy te zorgen.

Voor allemaal, gefeliciteerd! En geniet van je zwangerschap.
Zelf ben ik half september uitgerekend. Een complete verrassing, ik ben namelijk zwanger geraakt met mirena spiraaltje. Wel ontzettend welkom en we zijn dus erg blij met ons wonder!
 
Nou ja de mamaclub augustus 2013 fb pagina was er al vanaf het moment dat er vraag naar was bij een aantal mensen en daar zitten we nu dus al bijna een maand te kletsen.


En nu kwam corine dus gister van het SEPTEMBER forum dat ze een pagina had aangemaakt voor zowel september als augustus. Niks mis mee maar dan klets je dus samen met meiden die zowel in aug. als in sept. zijn uitgerekend.
 
Ik zal wel kijken of ik de naam nog kan veranderen in de september mama's. Het was niet vervelend bedoelt ;) Ik had zelf geen groep kunnen vinden, vandaar dat ik er 1 was gestart. Ik heb er tijdens mn eerste zwangerschap veel aan gehad.
 
Terug
Bovenaan