Facebook

Daycey

New member
Hey meiden!

Er is ook een facebookpagina opgericht voor de junimama's! Het is een besloten groep, dus je kunt alleen lid worden en meelezen als je wordt uitgenodigd. Ik heb hem zelf niet opgezet, maar de mama die dat heeft gedaan kan even niet op het forum komen en ik weet haar facebook pnaam niet uit mijn hoofd...

Als je mij opzoekt en uitnodigt, kan ik je toevoegen!
Het leuke van de facebookgroep is dat je daar ook foto's kunt delen en echt persoonlijke dingen lekker binnen onze groep blijven, mocht je die willen delen. Daarnaast vinden veel meiden facebook makkelijker kletsen dan hier.

Dus meiden, voel je vrij om mij op te zoeken en uit te nodigen! Daisy Wiegel uit Nootdorp, dan heb je mij te pakken!
 
Hey Daisy,

Leuk initiatief, ik weet alleen nog niet of ik dat ook echt wil, sorry moet ik nog even over nadenken. Houdt wel graag van privacy namelijk.

Maar aan de andere kant, lijkt het me ook weer heel erg leuk, misschien houdt je er ook echt wel vriendinnen aan over denk ik dan, je weet maar nooit!

x
 
Trouwens, nog de allerbeste wensen!! Mooi en gezond 2013 voor allemaal!!

xx
 
@juni2013muurbloem.

ik heb er een hele leuke vriendin aan overgehouden in 2011.... en ngosteeds veel contact met andere maart mamma's

Miss tot ziens?
 
Ten eerste jullie ook de beste wensen!

Juni2013murbloem, als je het niet wilt, moet je het vooral niet doen! De facebookpagina is wel een stuk beslotener dan hier, maar iedereen weet dan wel je echte identiteit. Denk er gerust over na en wie weet tot daar!

Liefs Daisy
 
Ja klopt, ik zag jou in hde vorige topic staan, maar nog niet bij de facebookclub. Vandaar!
Heb je zojuist lid gemaakt van de club!
 
Terug
Bovenaan