Fantastisch leuke dag! (reacties en bijzondere dingen n.a.v. de forum dag)

A

Anoniem

Guest
Lukas was echt uitgeput. Toen ik thuis kwam heeft hij helaas maar 1/1/2 half uur geslapen en daarna was hij niet te genieten, maar nu ligt hij al op bed en is gelijk stil. Het jochie heeft zo genoten vandaag!

Bedankt allemaal dat we er met zijn alle zo'n fantastisch leuke dag van hebben gemaakt!

En mijn bijzondere ding: Toch wel dat iedereen spontaan aanhaakte bij Klap is in je Handjes tijdens de groepsfoto! Dat was echt leuk!

Annemieke

Leuke topic,Annemieke!!
Wij hebben ook erg genoten vandaag en ik heb lekker met veel mama's kunnen kletsen.
Ik vond heel de dag bijzonder,maar wat ik erg fijn vond dat ik met Fonske lekker heb kunnen"platpraoten"....hahaha..

Liefs Kitty en Tess

En idd Annemieke,was heel mooi dat we samen zongen.Het JGKoor!!!!

Het was weer geweldig! Stef en Kian hebben in de auto lekker geslapen en Stef lag om half acht alweer lekker te snurken. Doooooodmoe wassie! Maarrr ook Stef heeft het vreselijk leuk gehad volgens mij. Vooral het springkussen vond ie geweldig....

Enne....ik heb net gehoord dat ons 'koor' gevraagd is om vaker op te treden

Liefs Annet
(zelf ook behoorlijk moe...)

Hahahaha, Skitje, lekker is dat hè!! Als je nog eens behoefte hebt aan een keer lekker platproaten, dan kom maar gerust deze kant in hoor.  

Ik vond het ook erg bijzonder om iedereen een keer te zien, alhoewel ik erg slecht kon onthouden wie wie was. Mijn geheugen is nog steeds niet wat het was! Wellicht een tip voor een volgende keer om naambordjes op te spelden. Voor iedereen duidelijk en men hoeft niet steeds te vragen wie of wat.

Speciaal ding, superman Thomas die al rennend over het speelveld racete. Geweldig om te zien hoe hij de vaart er in had, hahaha.

Groetjes Fonske.

Hoi hoi!

Wij hebben ook een fantastische dag gehad: lekker bij gekletst met iedereen, weer nieuwe mamma's ontmoet en heerlijk genoten van al die ukkies die het zó naar hun zin hadden.

Wat mij erg op viel? Waar waren die paar "onzekere"   mamma's, ik heb ze niet gezien hoor! Ik zag allemaal mamma's die lekker zichzelf waren en genoten van een heerlijk dagje uit!!!

Dikke knuf van Cissy

Topdag gehad! Weer 3 kilo lichter! Kian had de smaak te pakken en was niet van plan even stil te zitten.

Ik vond alles speciaal. Gewoon gezellig, dat is speciaal genoeg!

Liefs Nelleke

Wij vonden het echt heel leuk vandaag. Ik weet trouwens ook nog niet wie wie is en ben er pas sinds vanmiddag achter hoe Fonske nu eigenlijk heet, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Topic maar een beetje 'up' houden...

Tja wat vonden wij leuk aan de Forum dag...wat eigenlijk niet..!!
Leuk om alle mama's te zien in 'het echt', erg leuk gekletst met de meesten van jullie. Ik vond het toch een beetje spannend als redelijk nieuwe mama maar het was echt heel ontspannen en gezellig! En Puck heeft ook genoten, al trokken de speeltoestellen zo haar aandacht dat ze die belangrijker vond dan de andere kindjes...!
Enne..wanneer is de volgende Forumdag? Wij zij er klaar voor!!

Liefs, Marcia en Puck.

Terug
Bovenaan