Fantastisch leuke dag! (reacties en bijzondere dingen n.a.v. de forum dag)

ook wij hebben genoten ook al waren we dan later dan de meeste omdat de oudste eerst uit school moest komen en wij dus helaas de redactie van jonge gezinnen hebben moeten missen

maar was zeker de moeite waard om nog een keer te doen

groetjes saskia

Wij vonden het ook een hele leuke dag
En zeker voor herhaling vatbaar.
Vond het super gezellig en Danique heeft het ontzettend naar haar zin gehad.
Deze dag kon echt niet meer stuk

Liefs Ilse en Danique

Een beetje laat, maar niet minder gemeend: Bedankt voor de gezelligheid! Wij hebben het ook naar ons zin gehad. Thom viel meteen in slaap toen we buiten stonden en heeft de halve treinrit naar huis doorgeslapen. Wij moesten al weer op tijd weg omdat Thom 's  middags nog zijn eerste verjaardag ging vieren op het KDV, wat ook erg leuk was. We hebben nogal een druk weekend dus de foto's houden jullie nog tegoed!
Wat ik wel heel speciaal vond aan de  forumdag is  dat er zoveel moeders uit heel het land zijn gekomen, zoals Marloes die met Marly uren in de auto heeft gezeten om er bij te zijn
Groetjes mv Thom

Petje af voor alle mamma’s die uren met de trein of auto hebben gereisd!!!
Ik vond het heel leuk om zo veel van jullie “in het echt” te zien. Doen we vast nog wel een keer, toch?!

En, onwijs leuk, dat er zoveel foto’s van alle kindjes hebben gemaakt.

Liefs Stephanie (tja, dan zet ik m’n naam er maar weer wat vaker onder, om het wat gemakkelijker te maken.) Ik zit ook al een uur naar de groepsfoto te kijken en mij af te vragen wie, wie nou ook al weer waren (sorry, ik ben héél slecht in onthouden).

Het was zeker een geslaagde dag, mede door de toplokatie die door Fennie was uitgekozen. We hadden een zee van ruimte en het was ook voor iedereen goed te vinden. Ook Kay sliep binnen 5 minuten in de auto..

Geweldig dat het (weer) een ontspannen middag was en dat het zo leuk klikt met iedereen.

Petje af voor dit gave forum!!
Daar hebben we immers samen voor gezorgd!!

Esmé en Kay

Hoi!!! Beetje late reactie maar ook wij vonden het een leuke dag.
Erg bijzonder om elkaar "live" te zien.
Ik heb enorm genoten van alle kids die zich prima vermaakten en uiteraard hadden ook mijn meisjes het erg naar hun zin.
Ik vond de locatie echt super, lekker groot en erg leuk voor de kids en dus ook voor de mama's!!!
De reis met de trein was pittig (lang en niet heel handig met twee buggy's, twee kleuters en twee mama's) maar wel gezellig Fonske!!!
Hyves is druk bezig dus met een beetje geluk kan ik wat foto's plaatsen, al zaten er veel slechte tussen (te donker).
Bedankt voor de leuke dag!

groetjes Daniëlle Roos en Linde

He meiden
Wij vonden het ook erg leuk.
Ookal heb ik niet veel dames gesproken, wel leuk dat je de meesten er toch zo uithaald alleen op basis van een foto.
Evi is altijd ondernemend... dank aan Nelleke en Cissy voor opletten..
Was wel even klein uurtje rijden... volgende keer Ballorig bij Amsterdam Arena... is hier om de hoek!
Liefs Daan en Evi

Hoi hoi
eindelijk een reactie van mij! Wij vonden het ook super gezellig! Thomas heeft zich helemaal kunnen uitleven (en mama ook haha) Wij zijn samen met Fennie en Jente nog even de stad in geweest en hebben lekker geshopt. Sorry Cissy maar ik vond het shirtje van Fabio zo gaaf dat ik m ook heb gekocht  Ik heb ook hele leuke schoenen gekocht! Met de trein ging het ook super al moest ik de terugweg van Rotterdam tot Utrecht staan in een bomvolle trein! haha en mijn knietjes waren zo moe haha! Op naar de volgende forumdag! Ik vond het ook echt leuk om andere mama's eindelijk in het echt te zien!
Dikke knuffel Esther en Thomas

Terug
Bovenaan