Favo bezigheid van je kindje

Hoi

Leuk topic,

Joshua vind zijn mobiel nu eindelijk leuk maar dan alleen als ze bewegen. Verder wilt hij graag 'staan' en 'zitten', zodra ik hem laat liggen is het brullen. Ook vind hij onrollen leuk gaat dus ook steeds beter. Hij vind op zijn buik niet leuk dus draait hij zich om naar zijn rug. En nu heeft hij de rug zij omrolling ontdekt.

Maar waar hij helemaal dubbel van lig is, liggen met de billen bloot op de comode. Ik zeg er bij 'lekker met de billen bloooooot. lekker met de billen bloooot' en hierbij met mijn handen zijn billen "slaan". (heel zachtjes natuurlijk), hij schatterd van het lachen dan. Ook de massage vind hij leuk, alleen is het brullen als ik stop, hihi (het is ook nooit goed).

grt suuz mv joshua 8-2-07

De box en de wipstoel zijn bij Max op het moment erg in trek. In de box ligt een leuk boxkleed waar allerlei grappige speeltjes aanhangen. Deze hangen alleen nog een beetje te hoog. Gelukkig kan ik ze losmaken en aan zijn wipstoeltje vastmaken. Een speeltje maakt geluid als je er tegenaan slaat. Dat heeft hij dus sinds kort uitgevonden. Wanneer hij dus in zijn wipstoel ligt, word ik knettergek. Wel 20x achter elkaar hetzelfde muziekje.

Verder is wandelen ook erg interessant. Hij gaat dan net zo lang liggen wrikken en wroeten totdat hij zo ligt, dat hij door zijn kap naar buiten kan kijken. Halverwege zie je hem vechten tegen de slaap en uiteindelijk valt hij dus in slaap.

Wat Max ook heeft ontdekt, is dat niet alleen zijn vingers, maar ook mijn vingers in zijn mond kunnen. Het liefst allebei tegelijk. Eerst gaat hij ze dan aflikken en dan propt hij ze in zijn mond. Dan probeert hij er op te bijten, maar dat vind ik zelf een heel raar gevoel in zo'n tandloos mondje. Dat bijten doet hij trouwens best hard!

AUTORIJDEN!!!!

Als we maar hard gaan! Mama rijd op de Duitse Autobahn altijd 180 als dat gaat en als we dan Nederland binnen rijden en "maar" 120 mogen (en soms maar 100), dan is het het eerste kwartier ZEUREN. Bij papa in de auto is het nog leuker, want hij rijd in Duitsland wel 200 en dan gaan de bomen nog sneller voorbij en is de auto nog hobbeliger. De bebouwde kom is niet de plaats waar je zijn moet, want daar mag je helemaal niet hard genoeg rijden.

Laura wordt de eerste vrouwelijke formule 1 coureur.

Groetjes Ilona

Jeetje Ilona... dat je dat durft.... Ik vind 140 soms al te hard met Quinn in de auto. En ik hou erg van doorrijden, maar 180 da's wel heel hard.... En je kleine meid vindt dat fantastisch, wat grappig... wordt idd vast een coureur.
Groetjes Veerle

Esther is volgens mij de enige baby die níet stil wordt in de auto. Ze vindt het vreselijk en ligt de hele tijd te mekkeren. Wagenziek? Maxi cosi stom? Geen idee!
Ook tv kijken, wat heel veel kindjes leuk vinden, interesseert haar écht niet. Terwijl ze kijken naar dingen juist zo leuk vindt! Maar ze kijkt zo langs de tv heen, echt maf.
Ik zie Laura al helemaal liggen trouwens, te gieren van de lach terwijl jij de autobahn overstormt! Haha! Volgens mij kán onze auto niet eens 180 km/u...

Hoi Evelien. Esther is niet de enige die auto rijden niet leuk vind.
Als Teun huilt dan huilt hij of hij nu in de auto zit of in de kinderwagen ligt maakt niks uit. Laatst heeft hij een half uur  gehuild in de auto en 1 1/2 uur in de kinderwagen eigenlijk heeft hij  alleen nog niet gehuild achter op de fiets (wat een uitkomst hè) maar  ja,ben ook nog maar 2 keer wezen fietsen haha.
Groetjes  Mikkie.  

Nou, het is ook geen gezicht, ik zie er nou niet direct uit alsof ik me zo'n auto kan veroorloven en ben ook nog eens vrij klein. Als je mij dus voorbij rijdt (als je durft), moet je zoeken naar de chauffeur en als je me dan gevonden heb, denk je dat ik papa's auto geleend heb. Omdat ik meestal 500 tot 800 km moest rijden voor Laura er was, rijd ik wel hard, ja, want anders kom je nooit op je plek van bestemming. Nu is het meer gewoonte. Trouwens vind ik het wel doodeng als mijn man het doet! (Erg, he?)

Terug
Bovenaan