Favo Knuffel.....?

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie kindjes een favoriet knuffeltje, doekje of zoiets.....?  

NIet echt. Lukas slaapt met een lampjes schaapje van happy horse (zowel thuis als op het kdv) maar volgens mij geeft hij er niet veel om. Desalniettemin heb ik er vier van, voor het geval er een kwijt raakt ofzo (ja ja mama denkt vooruit).

De laatste tijd gaat hij een groen aap met lange armen en benen die een geluid maakt als hij valt ook steeds leuker vinden (ook van happy horse) daar heb ik er dus ook maar een extra van gekocht. Je weet maar nooit.

Annemieke

Schaapje ligt in het midden van de box. Aap valt net buiten beeld

Nee, Dean heeft )nog) geen favoriet speeltje of knuffeltje. Het speelgoed in de box haal ik wel eens weg en leg er wat anders voor teurg. Zo heeft hij telkens iets "nieuws". Tot nu toe heeft hij het nog niet in de gaten. Hij heeft sinds  3 dagen een knuffelbeertje in bed. Hij kan namelijk erg moeilijk in slaap komen. Tot voor kort lag hij dus ± 10 min. te huilen voordat hij in slaap viel. Met het beertje kan hij nog even "spelen" en komt hij beter in slaap. En het lijkt te helpen. Misschien wordt dat dan zijn favo knuffel. Wie weet. Ik heb het als kraamcadeautje gekregen, maar ga niet vragen waar het vandaan komt. Lijkt me wat overdreven om van alles iets extra's te kopen. (Totdat ik  een krijsend jongetje heb en wel een reserve knuffel móet kopen. hahaha.)

Groetjes,
Nelly.

Mijn oudste had heel snel een favo knuffeltje, een hondje van Tiamo, daar heb ik er 6 van. Hij is nu bijna 5 maar hij slaapt er nog lekker mee en als hij verdrietig is dan vraagt ie er ook altijd naar. Nino vind eigenlijk alles goed, lapje, olifant of hondje.... als je er maar mee kunt rammen als je op bed ligt.... hahahaha.

Hoi Nelly, ik zou toch maar informeren als ik jou was, wil niet zeggen dat je meteen naar   de winkel moet rennen hoor, maar je weet het nooit.....

Jaaaa, Fabio heeft eigenlijk al vanaf zijn geboorte "Ducky" vast met slapen.
Hij heeft hem alleen thuis (gaat dus niet mee in de kinderwagen)
Ik heb er maar 2 bijgekocht voor als ik wat kwijt raak

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan