Favo Knuffel.....?

Stef heeft niet één favoriete knuffel. Er liggen er 6 of 7 in zijn bedje en daar speelt hij vaak mee, maar ik denk niet dat hij het zou merken als we ze omruilen voor anderen....
Wel lekker, ik hoef me geen zorgen te maken dat we iets kwijtraken...

Liefs Annet

Kian z'n 'kerst'-muis. Hele jaar door dikke vrienden.

hoi
Mila heeft niet echt iets in het bijzonder
ze heeft in bedje z,on koeka doekje,een knuffelpopje(met z,on doek eraan) en nog een klein knuffelpopje.ze vindt het heerlijk om hier haar gezichtje in te woelen en al tuttend valt ze dan in slaap.
mischien als ze iets groter wordt krijgt ze iets favouriets.ik vindt het wel prettig als ze iets heeft,ook als ze dan bij anderen slaapt heeft ze toch iets veiligs bij zich zeg maar.
groetjes piewie

Nou hier is "timmy"de knuffel. Ze speelt ook wel met andere knuffels maar timmy heeft net een streepje voor!! Ik las al dat iemand reserve knuffels had gehaald.. leuk om te lezen, want wij hebben ondertussen de derde timmy in huis, en helaas as dit echt de laatste in de winkel dus hij mag niet meer kwijt..
We we passen goed op hem..

groetjes pally

Hoi

Sem heeft een favoriete knuffel,Puk!
Ook slapen nijntje en label label doekje bij hem in bed, maar Puk is toch zijn allergrootste vriend!

Gr Marjan

Twan heeft zijn aap, gekregen in het kraampakket. Zonder kan hij echt niet slapen en ik heb er maar 1 bijbesteld voor als hij bij opa en oma slaapt. Anders blijf ik aan t sjouwen en straks vergeet ik m, kan ik weer terug. hahaha

Liefs Maaike mv Twan (8 mnd)

hallo

Daniëlle heeft net als Noortje DV Mariëlle het konijntje van peas, we hebben er zelfs 2 gekregen en 1 ligt bij oma, ook Daniëlle sabbelt, knuffelt, gooit, friemelt en slaapt uiteindelijk met dit konijntje. Soms denk ik er wel aan om er voor de zekerheid 1 bij te bestellen (kan gelukkig via de site van peas en opbrengst komt goed terecht dus 2 vliegen in 1 klap).
Wel leuk om te horen dat er nog andere meisjes zijn die dit konijntje helemaal geweldig vindt.
Maar dan een andere vraag...welke naam geven jullie de knuffels?
bij Daniëlle heet het konijntje Friemel (erg origineel, dus niet maar wel leuk als zeg ik het zelf haha). en haar andere knuffeltje, een giraffe met doekje eraan (verkocht bij kruidvat vorig jaar maar jammer genoeg niet meer aan te komen) heet frummel..(wederom erg origineel whaha)

Groetjes Veronique

Lyanne kan niet zonder haar Prins! Daar komt namelijk ook geluid uit en dat ding heb ik tijdens mijn zwangerschap regelmatig bij mijn buik gehouden. Als ze wakker wordt en hij ligt niet binnen handbereik, dan is het brullen geblazen! Hij staat daarom ook bovenaan het lijstje van dingen die mee moeten als we op vakantie gaan. Er ligt ook al een reserve in de kast, mocht hij sneuvelen of kwijt raken.
Die hond is weer iets van de laatste tijd, die moet ze ook in bed hebben.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan