favo knuffel???

Lotte's favo knuffel is Jungle Jim van Anna Club Pluche. Ik heb daar gelukkig al een reserve van weten te bemachtigen toen dit haar favorietje bleek te zijn.

Maar ze loopt er niet de hele dag mee hoor. Gek genoeg hoeft dat dan weer niet en hij hoeft ook niet mee als we weg gaan. Zo wordt de kans op verliest gelukkig al een stuk kleiner.

Groetjes, Marisa

hier is de nijntje knuffel favoriet,hij is dan ook niet meer zo wit.haha hij word overal mee heengesleept,anouk kan niet zonder slapen.heb er al 1 op reserve liggen.want je weet het nooit.
gr petra

Hoi Ilona,

Ik heb de knuffel vandaag voor je op de bus gedaan. Je zou hem dus morgen in huis moeten hebben. Dan kan Bram weer lekker verder knuffelen voorlopig. Ik hoop dat het inderdaad dezelfde is. Ik hoor het wel als je hem hebt

groetjes Linda

Daan heeft als knuffel zijn Nijntje met een doekje eraan.
Daar heb ik er dan ook een stuk of 6 van, zodat ik in iedere tas die meegaat er eentje heb zitten en ook nog reserve in de la heb liggen.
Ik gooi ze ook regelmatig in de was, want echt wit blijven ze niet. Vooral nu niet met al die snotneuzen.

gr Saskia

hoi hoi,

ook Sarah heeft een favoriete knuffel en al vrij snel toen ze die ene knuf uitgezocht had ben ik op zoek gegaan naar een tweede ervan. Maar dat was niet zo simpel...gekke beest nergens te vinden.

Gelukkig heb ik hem een tijdje terug gevonden en via een belgische site besteld en ook al ontvangen.
Nu was ik haar knuf dus iedere week en krijgt ze dan de ander. Ze merkt het verschil niet eens haha.

Ook heeft ze een aantal van die tuttel doekjes van de prenatal en ook die vind ze fijn 's nachts. Maar die kan ik gelukkig heel makkelijk bij de prenatal bijhalen.

Hier een foto waar ze haar knuf vast heeft...je ziet er niet veel van hihi

Groetjes,
Tamar

ik heeft een echte teddybeer die Teddy heet, die mag van mij ook niet de bovenverdieping verlaten! Dat is echt zijn slaapknuf en die blijft lekker in zijn bedje!!

Hij knuffelt hem helemaal plat af en toe en zodra hij in bed komt te liggen moet ik Teddy eerst een anchtzoen geven en dan Rik zelf pas hahahah

X Saskia
mv Rik 04-07-07

ik heeft een echte teddybeer die Teddy heet, die mag van mij ook niet de bovenverdieping verlaten! Dat is echt zijn slaapknuf en die blijft lekker in zijn bedje!!

Hij knuffelt hem helemaal plat af en toe en zodra hij in bed komt te liggen moet ik Teddy eerst een anchtzoen geven en dan Rik zelf pas hahahah

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan