Favo serie eighties

Jaaaaa "V" vond ik ook erg spannend maar eigenlijk was ik daar nog net te jong voor en mocht ik niet altijd kijken omdat dat erg laat kwam, toen het werd herhaald en ik wat ouder was vond ik het lang zo spannend niet!
Miami Vice ook super, Don Johnson hing ook bij mij aan de muur.
Dan keek ik ook nog graag naar Family Ties, The Flying Doctors en The Knightrider.
Achja die goeie ouwe tijd, hihi,
groetjes van Sonja

Hahaha, ik moet zo lachen om dit topic. Ik herken alleen knight rider (van herhalingen denk ik) en verder niks. Nu was ik denk een aantal jaren jonger dan jullie, maar wij hadden ook geen commerciele tv.

groetjes Maris

ik weet niet of t de goede periode is hoor, maar de eerste seizoenen van Baywatch (zonder silleconen) die keek ik op zaterdagavond op veronica, wat was dat spannend zeg... daar keek ik echt naar uit! De latere serie met die silleconen parade was dan wel weer minder...

Tja, ik ben ook wat jonger denk ik, dus heb die series ben ik bang gemist... De herhalingen ken ik wel (a team tot in den treure ) Ik ben meer van de beverly hills 90210 tijd.....en natuurlijk GTST

Ik ben uit 1979 en heb de jaren 80 series dus ook niet echt gekeken. Mijn oudere zus was fan van Knight rider, maar ik had daar niks mee. Ik ben ook van Beverly Hills 90210, was enorm verliefd op Brandon (jason priestley), maar wie niet...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan