Favo speelgoed

Hoi, hoi,

Wat is het favo speelgoed van jullie kindjes? Esther begint zich eindelijk weer eens zichtbaar verder te ontwikkelen (ze draait op haar zij, zet zich af tegen de boxspijlen, speelt actiever met haar babygym en activitycentre) en volgens mij is ze wel toe aan nieuwe leuke dingen. Maar wat doet het bij jullie goed? Als het een niet zo bekend iets is, zou een plaatje of foto wel handig zijn... Wie helpt?

Groetjes,

Eveline

bij ons is de play en learn puppy van fisher price echt een succes!!
een hond met allerlei liedjes en kleuren en een lampje enz.
senna is er helemaal gek van!!

liefs marijke

Het speelkleed met bogen met speeltjes. Knisperboekje van Nijntje vind hij ook super. Bij een vriendin van mij doet Robbie de Rups van V-tech het super.
Groetjes Veerle

De rammelaar en sleutelbos zijn hier op het moment favoriet. Eigenlijk vind ze alles waar geluid uitkomt wel interessant. Niet echt tips dus sorry

Groetjes Monique

He Eveline, ik zat net met eenzelfde gedachte. Christian heeft nog steeds geen favo speelgoed, alles is goed als het maar om de 5 minuten iets anders is. Ik denk ook weleens dat hij toe is aan iets nieuws...
Als hij wakker is ben ik hem om de 5 minuten speelgoed aan het aanreiken, van plek verwisselen (speelkleed, babygym, box, wipstoeltje, schoot en weer speelkleed enz), helpen op de buik te draaien (wat hij opeens graag wil maar nog niet zelf kan en dan begint te mopperen) en nog een keer en nog een keer....
Ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat gewone huishoudelijke voorwerpen het ook goed doen bij de kleintjes, maar persoonlijk weet ik niet zo goed wat... Het meeste vind ik te groot, te hard of niet hygienisch genoeg om in mondje te stoppen
Dus kom maar op met de tips...

Groetjes, Karin

knuffels,het liefst in hapklare brokken,knopjes van de mobiel,
de dierentrein(activitycentre),boxkleed(kan je in je mond stoppen en dan omrollen,dan is het een slaapzak hihi),sokken,mama's haar en laatst een   kartonnen doosje.ik koop verder nog geen speelgoed voor hem.het is toch alleen nog maar kauw,zwaai en smijtwerk.
groetjes karin

hoi hoi

jayla kan haar eindeloos vermaken met het koortje van haar speen
is een krale koortje van de hema
dat vind ze helemaal geweldig
en haar muziek doosje die aaan haar bed hangt
veder ook een boekje wat kraakt en piep
hhar mobiel en baby gym daar is ze op uitgekeken als ik het bij haar zet begint ze na 5 minuten te   miepen

ook de telubbies poppen van haar broer zijn erg intresant
daar heeft ze hele verhalen tehen en als ze aan staan ( ze hebben filmpjes in hun buik)
dan gaan haar ogen helemaal glunderen

groetjes mariella

Terug
Bovenaan