Favo speelgoed

Hier word de mobiel boven de box eg wel een aantal keren per dag tot vervelens toe aan moet en dan word gepakt door Renzo zo dat wij denken hij trekt hem zo de box in ...maar Bumba zn knuffel is ook helemaal het einde en van Vtech Pimpampoentje ook erg leuk ;-)...maar alle lapjes met labeltjes doen het ook goed

brian is (nog steeds)helemaal weg van zijn knuffel bumba.verder vind die zijn speelkleed met bogen en knuffeltjes eraan ook leuk.sinds een paar weken kan brian omrollen en als die dan in de box ligt vind die eigenlijk alles leuk wat die "onderweg" tegen komt.
maar op het moment vind die mama's gezicht toch ook wel een heel leuk en interessant iets.

groetjes kim

Hoi, ben ik nog even....ik zie vandaag ineens de octopus van Lamaze liggen. Deze vind ze nu ook ineens interessant. Er zit vanalles aan de pootjes en is flink helder gekleurd.

Groetjes Monique

Hoi,
Stijn is helemaal wild van zijn slab: als hij heeft gegeten, gaat meteen die slab in zijn mond. Hij kan hem alleen nog niet zelf van zijn gezicht afhalen en gilt dan heel hard om mama. Zijn vingers zijn ook favoriet en een hardplastic rammelaar. Vind mama wel fijn, die kan ze tenminste elke dag even afpoetsen!!

groetjes,
 kiki (mv Stijn bijn 20 weken en Iris bijna 29 maanden)

Mijne is dol op een banaan van de prenatal. Het rammelt het piept er zitten pootjes aan met rammeldingen en de schil bestaat uit knisperdingen. Je kan hem ook aan de kap van de wandelwagen hangen of aan de rand van de tafel. De banaan moet echt overal mee naar toe. En vandaag was hij de banaan heftig aan het knuffelen in de box. Hij lag echt vast tussen zijn armen.

net gekocht bij intertoys 9 euro. en super favoriet nu al. hij is van een soort kunstof buisjes met houten dingentjes en een zacht kattebelletje (zacht betreft geluid.) hij is ontzettend licht, door open bal vorm zeer gemakkelijk vast te houden en doorheen te kijken.   de bloemetjes zitten vast de balletjes en strerretjes kunnen bewegen/schuiven.   en heel belangrijk hij kan perfect in zijn mond!!!

de banaan zag ik ook en heb ik ook mee getwijfeld te halen, hij is echt geweldig!! 12,95 alleen ik vind hem eigenlijk te groot, ik zocht iets voor op het boxkleed en de banaan is te groot enzwaar om gewoon op te tillen, maar wel   heel erg leuk......

Terug
Bovenaan