favoriet eten

Hoi,

Julia is echt een kaasmonster! Het liefst eet ze de hele dag door kaas. Kaas op brood, kaas uit het vuistje. Ze vindt ook fetakaas lekker. Het is allemaal niet aan te slepen de kaas. Als ze ziet dat ik kaas aan het snijden ben, begint ze al enthousiast te piepen! Schattig!

Hoe is dat bij jullie?

Kyandro is dol op pasta en rijst
helaas hollandse kost wat minder of ik moet er een schotel van maken,en bonen.maar spruiten,zuurkool enzo....ho maar!
maar verder vind ie gelukkig veel lekker.ook tomaten stukjes paprika en komkommer,daar weer heel blij mee.
liefs jootje

hier is eten geen bezigheid.
volgens mij zou ze zo een dag zonder eten kunnen.
het interesseerd echt helemaal niks.
ik gooi dus ook best geregeld wat weg.
maarja ze groeit is nooit ziek behalve een beetje verkouden sinds gister, maarja wie niet,
ze krijgt wel nog steeds een fles voor het naar bed gaan. al was die eerst nodig om der vochtbalans weer op peil te brengen. maar nu drinkt ze echt goed.
er zit geen grammetje vet aan en ik vind het wel prima. op het cb nog nooit geen klagen gehad dus het komt wel goed.
wat ze wel heel tof vind is om een worstje in de winkel te krijgen en die gaat ook echt helemaal op.

Hier is eten ook echt een issue! Ze vind ALLES lekker. Zodra ze eten ziet, dan wil ze het.

Zaterdag een verjaardag gehad, en daar ging ze om beurten aan mensen vertellen (wijzen, en die, die roepen) dat er chippies op tafel stonden, en dat zij dat ook lustte!

Liefs,

T

Hier ook een (bijna) alleseter. Hij vindt vooral dat wat wij aan het eten zijn zelf ook erg lekker! Grappig dat het zo werkt bij die kleintjes, nou daar maken wij maar handig gebruik van dan!

Ik zie wel dat jullie soms andere dingen geven, leuk om te lezen en ga ik ook eens mee experimenteren (stukjes pasta, komkommer, gekookte groenten). Even praktisch: hoe maken/bewaren jullie dat dan? ik neem aan dat je geen 3 worteltjes per keer kookt?

Hier word gewoon iedere dag met de pot mee gegeten.dus bewaar niks,als er wat over is gaat het weg!Kyandro lust erg veel en als ie iets minder lekker vind heeft ie pech.ze moeten wel proberen.maar nogmaals een makkelijke eter gelukkig.ben helemaal van de potjes en poedermelk af.ook beter voor de portomonee vind ik.
liefs jootje

@blossom: Kwestie van vooruit plannen in mijn geval: als ik weet dat ik worteltjes wil eten, dan koop ik worteltjes. Kook er een paartjes als snack, en de rest op een ander moment in de week als avondeten.

Floor eet ook met de pot mee. Maar heb wel altijd macaroni in de vriezer staan (met heel veel groenten, gepureerd, als saus), mocht het eens makkelijker zijn om niet met de pot mee te eten.

Terug
Bovenaan