favoriet van je kindje

hou meiden!

ik vroeg me zo af waar jullie kindjes nu helemaal weg van zijn......
Bram was in het begin helemaal weg van Blue's Clues maar dat is nu niet meer zijn favoriet , dat is nu Bumba
hij heeft zijn Bumba tent in de kamer staan en speelt er heel veel mee..........
ook heeft hij een knuffelpop van Bumba en Bumbaloe en die moeten mee naar bed en natuurlijk ook weer mee naar beneden 's morgens........ en zodra hij het liedje van Bumba op d etv hoort begint hij al te klappen!!
geweldig! om te zien..........
en waar houden jullie kindjes van?

liefs ilona

hoi hoi,

ikenna is al heel erg lang fan van thomas de trein en volgens mij droomt hij er zelfs van.
nu gaan we 21 maart naar thomas de trein weekend in utrecht in het spoorwegmuseum, wat zal hij genieten.

groetjes jolanda

Sven heeft geen interesse meer in Bumba. Nee, het is nu kabouter Plop en Piet Piraat. En natuurlijk de liedjes van de nieuwe K3 met Josje.
We kijken hier graag naar de Wereld is Mooi en daar komen die programma's allemaal voorbij.
Mooi zoethoudertje als mama moet koken of zo!

Groetjes,
Maike

Daniëlle is fan van Timmy (nickelodeon), zij roept dan Tinny, Tinny! UIteraard nog steeds Dora fan en als ze bij oma is (die heeft geen Nickelodeon) dan kijkt ze graag naar het Zandkasteel.

benthe is helemaal weg van studio 100. Met name Plop en K3 zijn favoriet.Ik heb laatst de dvds K3 en het ijsprinsesje, De drie biggetjes (k3musical) en K3 en de kattenprins gekocht en daar is ze helemaal weg van. Ook vindt Benthe Pipi Langkous (de originele) erg leuk!!

Nickelodeon kijken we maar af en toe en dan vindt ze Diego wel leuk!

Groetjes

Terug
Bovenaan