favoriet van je kindje

Luna is helemaal gek van Dora, ze heeft ook een dora pop en die moet ook echt overal mee naar toe psz, boodschappen naar bed etc haha!!
Verder is ze ook gek van Wonderteam en de wereld is mooi kijkt ze tussen de middag nog weleens naar!!
Groetjes

Jesse vindt duplo geweldig, boekjes lezen,tractors,bumba, wordt iets minder. maar de wereld is mooi vind ie super! En het liedje van new kids broodje vlees en bakpau! hihi. Ik vind het vreselijke gasten maar hij vind het liedje zo leuk. Gaat ie helemaal uit zijn dak.
Gr Linda

Kyan mag af en toe tv kijken rond etenstijd dan, overdag is hij uit. Bumba vind hij erg leuk maar dan ook de puzzels etc. Dora vind hij super! Kleine rode tractor en Pieter Post ook (UPC on demand) Sesamstraat kijkt hij ook vaak ademloos!
Maar op het moment de grootste favoriet...............
RTL8 om 19.00-19.05 uur......................
Meneer de Uil!
Dat liedje zingt hij de hele dag en volgens mij droomt hij er ook van! Zo schattig haalde hem vanmorgen op bij mijn schoonzusje, ze had even een uurtje opgepast, had hij haar zitten vertellen wat Meneer de Uil altijd zegt; oogjes dich en nafeltjes toe, saap lekker!
Blijkt toch tijdloos hihi!

Groetjes Sas

Lieve kijkt toch het liefste een echte film..momenteel is ''Horton'' helemaal hot..De olifant..Die een spikkel vind op een klaverbloempje..waar een volkje op woont..ahhhh Alleen is hij de enige die die ''wezentjes'' kan horen..en niemand neemt hem nog serieus..Wat een verhaal he!
Mickey Mouse clubhuis, en Biba boerderij ook nog wel..
Geen Bumba etc meer..dat is al even over.
K3 muziek wel..dvd hebben we niet..maar is vast ook leuk!
Gr Rina

Hi,

Hier verschilt dat per dag! Alle programma's die ik hierboven las, komen hier ook voorbij. Gelukkig hebben wij ook digitale tv van UPC, dus kunnen we de favoriete programma's kijken wanneer het ons uitkomt. Zandkasteel komt bijv. om 10 uur en dat vind ik echt geen tijd. Dat wordt hier dus 's avonds gekeken. Maar de ene week is het Zandkasteel, dan Dora of Diego, dan weer de kleine rode traktor... hoe de wind waait, waait zijn jasje.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan