favoriete kledingsetje...

A

Anoniem

Guest
HOi,
helaas kan ik geen foto's plaatsen, maar toch...
Op dit moment is mijn favoriete setje (zelf samengesteld, hoorde niet bij elkaar) een lichtblauw spijkerbroekje met beige bretels, strepen 't shirtje (beige en wit) eronder en hele grappige slofjes in de vorm van een hondekop.
Echt superschattig als  Quinn dit draagt.
Hebben jullie ook favoriete kleren voor je kindje? Foto's plaatsen mag hoor...
Groetjes Veerle

De leukste setjes van Suze:

Wit mouwloos rompertje, wit broekje (zachte stof, pijpjes lopen aan de onderkant een beetje wijd uit), roze wikkelvestje en roze sokken. Setje van www.littlelabel.nl  
En dan heb ik er ook nog een roze en een witte bandana bij, hihihi.
Of hetzelfde, maar dan met een blauwgroen wikkelvestje van Mexx. Staat ook superlief.

Hardroze broekje (ook zachte stof met een beetje uitlopende pijpen), zelfde kleur rompertje met lange mouwen, wit hemdjurkje met zelfde roze streep aan de zijkant, witte of roze sokken. Setje van www.rainbowbabies.nl  En hier heeft ze een  bandana in dezelfde kleur bij. Erg he!

Ik heb wel de neiging om haar steeds weer dezelfde kleren aan te trekken, omdat ik die het allerallerleukst vind... Vandaag heeft ze dus weer het bovenste setje aan, haha. Het is zelfs zo erg, dat ze dat setje in maat 50-56 had, en ik het weer opnieuw gekocht heb in maat 62-68

Hoi hoi,

Doe ze toch wel vaak een broekje aan vooral een joggingbroekje als we thuis blijven, zit lekker voor der en dan vaak veel rose erop zoals een lekkere t-shirt!!!

Groetjes Sandy

Ik heb de roze feeënvleugels van Marielle al eens op de rug van Vera gedaan   Roze jurkje erbij aaahhhhhhh zo schattig... Maar ja, daar kan ze niet in liggen he   was alleen voor de foto.

quote: mama van marielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 11:15:39'));

Ik heb de roze feeënvleugels van Marielle al eens op de rug van Vera gedaan   Roze jurkje erbij aaahhhhhhh zo schattig... Maar ja, daar kan ze niet in liggen he   was alleen voor de foto.

Wat schattig!
Mogen wij die foto ook zien?

groetjes,
Karin

Is goed, dat moet mijn man doen (ik weet niet hoe het moet) maar vanavond ga ik het doen!

Ik heb even een foto gemaakt van Suze met het bewuste setje

Mama trekt haar zowat iedere dag wit met roze aan, haha. Ze wordt vast zo'n puber met zwartgeverfd haar, zwarte kleding en zwarte randen rond haar ogen. O nee, wacht, dat was ik vroeger    LOL.

Terug
Bovenaan