favoriete kledingsetje...

Op deze foto's heeft Arjun zijn mooiste setje aan. Een poloshirtje met een shirtje met lange mouwen erin gestikt. Hij draagt het op een beige broekje met rode accenten en met grote zakken op de pijpen. Op de laatste foto (sorry vergeten te draaien) speelt hij met zijn lievelingsspeeltje.

groetjes Rosita

ik hou heel erg van stoere kleuren,
senna heeft vorige week van mijn opa en oma een heel gaaf setje gekregen. een stoere broek met zakken,  een ruiten overhemd en een spencertje eroverheen!
echt super stoer! en dan in de kleur bruin/groen.

liefs marijke

Jullie kennen mijn favoriete setje voor Laura, had ze namelijk aan op de meeting!

Hardroze staat Laura gewoon het beste!

Mijn favoriet voor emma is het jurkje wat oma heeft gemaakt, het is een roze geruit, romper met lange of korte mouw eronder en meestal een wit broekje, omdat het geen weer is om het zonder broek te dragen. Voor degene die naar de meeting in Eindhoven komen...jullie zien het waarschijnlijk dan wel, want dan moet ze er natuurlijk op haar mooiste met me mee haha

Groetjes Monique

Zwart!!!
Loek ziet er ge-wel-dig uit in een zwart met grijs setje van rainbowbabies. Ik kwam daar achter toen mijn zus in de kraamweek kleine kleertjes ging kopen omdat alles te groot was. Mijn zus is een heel vredig mens (mediteren enzo) en kocht.... een zwart setje! Noooooit verwacht van haar. Maar het stond zo mooi. Nu dus rainbowbabies. Zwarte broek en grijs met zwart shirt. We hebben ook zwarte rompers. Hier komen zijn donkerbruine ogen heel mooi in uit.
Verder draagt Loek, net als zijn papa en mama, veel bruin, beige, groen en paars.

ooooh, ik kan niet wachten tot ik loek een keer in een smoking zie. Volgens mij is hij dan onweerstaanbaar! Kom maar op meiden!

haha! nynke ook, zie foto van Ilona met Laura.

groetjes,
Daphne

Grappig al die verschillende setjes en kleuren. Net zo verschillend als wij allemaal zijn. En wat de een staat, staat de ander absoluut niet.

Terug
Bovenaan