favoriete spelletje?

A

Anoniem

Guest
Even een leuk nieuw topic...
Aiméely ligt helemaal in een deuk als we 'neuzen' zoals de kaboutertjes!
Ook blijft kiekeboe 1 van dr favorieten en dan vooral de 'schrik-versie', dus dat ik me verstop en dan ineens om de muur heen kom en kiekeboe roep!
Wat zijn jullie favo spelletjes met de kleintjes!

Liefs L81

Hello!!

Hier oo kiekeboe en het neuzen ook!! ook lala zingen en dan dansen en als ik kokhals! haha! leuk he die schaterlachjes?

xx jan

Liedjes zingen zoals 'klap es in je handjes' en 'alle eendjes' die zijn echt favo!
Ook kiekeboe en gek door het huis hollen met hem op mijn arm, dan wordt ie helemaal gek! Als het maar maf is, dan is het superleuk! (en lucht blazen op z'n buikje)

Hier ook neuzen... maar naar mijn weten komt het van de eskimo's???
En schuitje varen, theetje drinken...
en gewoonweg klieren/stoeien vind ze geweldig... als het maar lichaamlijk is

Doorkietelen en dan vooral onder haar oksels en onder haar kin, neuzen, samen dansen en hossen en gekke, hoge geluiden maken en schreeuwen zijn hier de favo's. De schaterlachjes vliegen er uit!

hier is kiekeboe ook nog favoriet, maar ook klap eens in de handjes doet het goed!
als robin bij je vandaan kruipt(tijgert) en dan weer naar je toe trekken vind hij prachtig, dan kan hij echt schaterlachen,eigenlijk is het bij robin zo, hoe harder hoe mooier!!!

groetjes danielle

Dat is hier dus ook zo, hoe harder hoe mooier!Kiekeboe is hier ook wel een uitverkochte serie...helemaal geweldig vindt ze het en ook als ze op de grond bed of box ligt en ze wil naar der buik rollen der dan weer terug trekken, schater schater schater!!Aaaahhh geweldig is dat!En ja ook als de hond voorbij komt gelopen of je knuffelt met de hond dan ligt ze helemaal in een deuk!Schijnt dat ze dan zoiets denken van Haha wat is dat voor harige baby?!

xxx

haha we doen volgens mij echt bijna allemaal het zelfde..

Willem vind het super als ie met zijn hoofd door de struiken wordt  gehaald.. (raar kind)
daarnaast in de wasmand heen en weer schudden..
gewoon wild doen...haha

liefs Annemiek

Terug
Bovenaan