favoriete spelletje?

Hahahaha...hier is kiekeboe ook favo.
Of als ik heel hard nee ga schudden met mijn hoofd.
Blazen op buikje.
Bij pappa (of opa) op zijn nek zitten en dan dansen op keiharde muziek.
Kietelen.
Neuzen.
Net doen of je hem laat vallen en dat 'Oe' roepen als je hem weer opvangt.
Als hij zit iedere keer achterover duwen...

Hoe gekker hoe beter...

Thijs vind het leuk als we op de grond gaan zitten, en dan met een auto naar elkaar rijden. We zitten dan net uit elkaar, en hij vind het geweldig,hihi, groetjes Wendy

Hoi Thijs wat een mooie foto zeg! Heerlijk verven!!
Wat een ontzettend leuk carrousel daar op de achtergrond met die dieren....Mag ik vragen waar je mama die vandaan heeft en maakt hij ook mooie geluidjes/lichtjes?

Ja hoor, dat mag je vragen......... Hij draait in het rond, en de giraffe heeft een lampje in zijn hoofd, en als je erop duuwt gaat hij ook nog muziek draaien. Ook kun je aan zijn hoofd draaien, en dan heb je een mooie carousel. Ook als je al kunt staan kun je er leuk mee spelen, wat er zitten allerlei voel en draaidingetjes op het dakje zeg maar. Ik weet niet waar hij vandaag komt, want mijn grote zus van 5 heeft hem kado gekregen toen zij een baby was als ik nu. Omdat papa en mama ook graag nog een derde kindje wilden(ik dus) hebben ze dit mooie stuk bewaard, speciaal voor mij, leuk hé? Hij is van het merk Molto, en er staat ook een site op. www.molto.com. Misschien is hij nog ergens te kopen? Groetjes Thijs

Nou, hier eigenlijk ALLES ....als het maar gek en hard is!!!!! Dusss...."stoeien"", de kamer rond rennen, heeeel gek dansen op muziek (whahahaha sta ik daar met haar voor de raam te dansen, iedereen kan me zien  Hahaha die mensen zullen af en toe ook wel denken....!!) "hobbelen" als ze op mijn benen zit, kiekeboe (en dan ook echt laten schrikken) etc etc

Maaaar ze vind het ook echt heeeerlijk om te knuffelen, het liefst in bed, tussen de dekens in, lekker rollen en knufflen! Dan heeft ze ook de grootste lol!

Terug
Bovenaan