Favouriete speelgoed

Kay heeft net als Tess en houten fluit waar hij heel de tijd op blijft fluiten, maar een boekje vind hij toch wel helemaal het einde. Het liefst bladert hij van voren naar achteren en weer terug. De meest simpele dingen doen het hier gelukkig nog steeds het best!

Esmé mv Kay

Zwaar favoriet zijn deuren (dit is al maanden zo haha), zowel kamer als keukenkastjes. Daarnaast legoblokjes in het legohuisje stoppen (nou ja duplo).
en oh ja de laptop haha, als Edwin er mee op de bank zit (ik begin er al niet eens meer aan) dan staat hij binnen 1 minuut bij hem en probeert op alle mogelijk manieren op de knopjes te drukken.

Liefs Jenneke mv Ivar

Julian vindt alles leuk waar hij op/over kan klimmen: tafels, stoelen, trap. En alles waarvan hij ziet dat ik het gebruik, dus de stofzuiger (ook leuk om op te klimmen en dan mee te rijden trouwens!), de dweil, ramentrekker (of hoe noem je zo'n ding?), pollepels, afwasteil  etc.
Ook houdt hij erg van Duplo. Het leukst is de blokjes van achter het traphekje de trap af te gooien. Sommige komen heel ver en andere lang niet zo ver. Grappig gezicht hoor als de hele trap vol ligt met Duplo!
En verder heeft hij een werkbank waar hij ook vaak mee aan het prutsen is en af en speelt hij met een autootje. Een bal doet het eigenlijk altijd wel goed.
Tekenen, verven en kleien durf ik nog niet zo goed aan met hem; hij steekt nog steeds van alles in zijn mond namelijk.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Chloë is er meer eentje van laatje open, iets eruit halen wat niet van mij is en dan netjes laatje dicht........

Maar verder speelt ze nu ook heel veel met haar beebie, alleen die wordt niet netjes in bed gelegd maar zodra hij de nodige aandacht heeft gehad wordt ze voor de grond gesmeten.

En de blokkendoos, (van sinterklaas gekregen) is op dit moment ook wel erg interesant.

groetjes pally

Tijn is erg van de boekjes op het moment, hij vindt het erg leuk om te lezen en dan vooral samen. Sowieso doet hij de hele dag het liefste alles samen. Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk, en mama heeft er ook niet altijd zin in, en dan wordt hij heeeeeeeeeeeeell boos. Verder heeft hij een oud toetsenbord en daar wordt ook veel mee gespeeld, aangezien meneer gek is van knopjes.
Maar het liefste scharrelt hij boven rond. Daar kan hij zich heel goed vermaken en rommelt hij wat af. Hij vindt het leuk om zijn duplo over het traphekje nar beneden te gooien. Hij haalt regelmatig zijn sokken uit zijn mandje, stopt ze één voor één in de wasmachine en ruimt ze daarna weer op. Zo kan hij een hele poos bezig zijn en kan mama zich weer even opladen voordat hij beneden weer constant de strijd aangaat.

Groetjes Danielle

Lyanne is een echte boekenwurm! Ze kan er maar geen genoeg van krijgen!
Wat ze ook heel graag doet is op haar loopauto van Winnie de Pooh en dan de kamer door racen, ze weet nu hoeje voor- en achteruit moet namelijk! Ook weet ze dat je kan remmen door hard tegen de muur, tafel, bank etc te botsen, daar zijn wij iets minder blij mee. Oh en muziek maken, ze heeft een trommel, sambaballen en een tamourijn, vindt ze ook geweldig.

Groetjes, Marieke

Kian speelt graag met kopjes en theelepels.
Op het viltje, af het viltje, op het viltje, af het viltje, op het viltje, af het viltje, op het viltje....
Lepeltje erin, lepeltje eruit, lepeltje erin, lepeltje eruit, lepeltje erin,lepeltje eruit, lepeltje erin, .......
En het spelletje, 'wie is er eerder bij de telefoon (waar hij niet aan mag komen!!) Mamma, of ik ....'
heel leuk allemaal.
Liefs Nelleke

Hoi,
mijn neisje (16 mnd) speelt heel graag met spullen van little people(waar ze veel van heeft), en met duplo.....ook met haar knuffels van teletubbie en sesamstraat.
groetjes gaby

Terug
Bovenaan