favouriete speeltje, een simpel bakje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Ik vind het zo grappig, we hebben best veel speelgoed gekregen voor Julian van kraamvisite, hij vindt alles leuk, maar zodra ik een simpel plastic bakje aan hem geef om mee te spelen wordt hij helemaal wild en enthousiast!Je kan hem haast niet gelukkiger maken met iets een kinderhart is snel gevuld  Ook de dop van de fles is enorm in trek....grappig he!Hebben jullie kids dat ook?

liefs leetje 1981

Ja hoor ik herken dat wel, Nino speelt het allerliefst met een liga doosje, dat gaat de hele kamer door, mee in de wagen, in bed, eigenlijk overal......

Ja, Dean kan ook heel blij zijn met een leeg flesje (0,5 liter). Als hij er in knijpt en het kraakt een beetje is hij helemaal in z'n nopjes. Toch ben ik er niet zo voor hoor. Hij vindt trouwens knuffels ook helemaal geweldig; hij wil ze altijd opeten.

Groetjes,
Nelly.

Als ik Kay een lege plastic  tas geef wordt hij helemaal gek!!!
Hij slingert die tas op en neer en natuurlijk kraakt het als een gek.. Lachen en schreeuwen dat hij doet! Hij wordt helemaal dol hahaha..

Natuurlijk blijft ik er wel bij zitten want hem alleen met een plastic tas laten  is niet verstandig.

Maar probeer het eens uit, succes verzekerd!!!!!

Esmé mv Kay

haha Esmeeke ik snap precies wat je bedoelt, Julian wordt ook helemaal wild van dat soort dingen, trilt er haast over om het te pakken, erg schattig!

Ik krijg er dan ook de slappe lach van als ik hem dan zo bezig zie, en hij moet dan weer lachen omdat mama zo moet lachen. Ik geniet zo enorm van zulke "simpele" momenten, die zijn voor mij echt goud waard!!!

Ik moest laatst ook zo lachen, hij kan met een balletje over rollen. Hij zit nog niet, maar liggend op zijn buik vindt hij het geweldig om over te rollen. Nu gaf ik dus laatst dat plastic bakje en hij ging als een gek dat bakje terug slingeren net als het balletje, het bakje bleef achter zijn vinger haken, dus hij werd helemaal wild, schudde zijn hand wild heen en weer en ja hoor daar ging het bakje als een soort sjoelsteen over de vloer hihi zo hebben we zitten over sjoelen!

Terug
Bovenaan