favouriete speeltje, een simpel bakje

Eergister lekker bij de Mac gegeten. (ja, ik weet het...SAS!!)
Meneer in een kinderstoel gezet, en die heeft zich ruim een half uur vermaakt met de plastic kraak-slab van de mcdonalds (met zo'n clown-hoofd erop).
Hij vermaakt zich overal mee!
Liefs Nelleke

wat grappig he? hoezo duur speelgoed kopen hihi
annique is helemaal wild van onze bos sleutels, ze begint dan wild met armen en benen te slaan en te hijgen als een hond bijna als je haar de sleutels geeft
je lacht je rot
hihi leuk zulke dingen
liefs sandra

hoi

hahahaha zie het allemaal helemaal voor me..
een beeld van al die enthousiaste kindjes...

sophie pakt ook het liefst iets van ons, telefoon, afstandsbediening, flesje, foldertje, plastic zakjes....helemaal geweldig vindt ze het , wurmt zich in allerlei hoeken om het maar te pakken te krijgen..

en idd van die wilde bewegingen en hijgende hond trekjes dat is hier dan ook te zien...............

liefs tobi

Hier ook zo'n tevreden jongetje met kosteloos materiaal. Ik doe zijn vieze luier altijd in een boterham zakje alvorens deze weg te gooien, hij wordt helemaal wild als hij dat gekraak hoort!!! Ook de krant is machtig interessant. Sinds afgelopen hemelvaart kan hij tijgeren, dus hij tijgert de hele kamer door met die krant. Helemaal super! Die simpele dingen die maar lawaai maken, zijn helemaal geweldig!!!

Liefs Maaike mv Twan

Hoi hoi,
Ik heb van die plastic schaaltjes die je kunt in elkaar kunt doen en daar is Tess helemaal verzot op,daar kan ze werkelijk uren mee spelen.Mooi dat ze zo gauw tevreden zijn nietwaar! Ondertussen vertelt ze er ook hele verhalen bij.Zo geinig,daar kan ik echt van genieten.

Groetjes Kitty en Tess.

Wat een goeie tips allemaal! Ik maar sjouwen met allemaal mooi speelgoed...
Stijn is ook helemaal weg van de labeltjes (die ik er voorheen altijd afknipte ).

Terug
Bovenaan