Zaterdagavond 27 oktober is om 19.07 uur onze dochter Fay geboren. Ze weegt 2516 gram en is ongeveer 47 cm. Bevalling is best goed gegaan moest wel ff ingegrepen worden omdat Fay niet goed lag en ze er zo niet uit kon. Daardoor heeft mama nu een beetje veel pijn ik ben helemaal open geknipt maar gaat nu redelijk de hechtingen doen gewoon erg zeer. Wij zijn helemaal gelukkig en trots en de schisis is helaas de ergstte variant dus beide kanten lipspleet tot aan de neus dus open neusgaten beide kaken doorbroken, open gehemelte ook aan 2 kanten best heftig allemaal. Eten gaat moeizaam maar steeds beter al met al doet ze het best wel goed.
Schrijf straks nog mijn bevallingsverhaal maar is best druk zo dan komt de kinderarts binnen dan de zuster dan weer eten dus weinig tijd tussendoor. Het is hardt werken om haar eten te leren geven maar gaat steeds beter.
Vandaar dat ik ook nog niks heb gestuurd hier. Was en te moe en teveel pijn en elke keer te druk.
Maar beloof dat ik mijn bevallingsverhaal hier op zet vondt ik ook altijd leuk om te lezen omdat ik nog moest.
xxx Esther en Fay
Schrijf straks nog mijn bevallingsverhaal maar is best druk zo dan komt de kinderarts binnen dan de zuster dan weer eten dus weinig tijd tussendoor. Het is hardt werken om haar eten te leren geven maar gaat steeds beter.
Vandaar dat ik ook nog niks heb gestuurd hier. Was en te moe en teveel pijn en elke keer te druk.
Maar beloof dat ik mijn bevallingsverhaal hier op zet vondt ik ook altijd leuk om te lezen omdat ik nog moest.
xxx Esther en Fay