Fay is geboren!

Zaterdagavond 27 oktober is om 19.07 uur onze dochter Fay geboren. Ze weegt 2516 gram en is ongeveer 47 cm. Bevalling is best goed gegaan moest wel ff ingegrepen worden omdat Fay niet goed lag en ze er zo niet uit kon. Daardoor heeft mama nu een beetje veel pijn ik ben helemaal open geknipt maar gaat nu redelijk de hechtingen doen gewoon erg zeer. Wij zijn helemaal gelukkig en trots en de schisis is helaas de ergstte variant dus beide kanten lipspleet tot aan de neus dus open neusgaten beide kaken doorbroken, open gehemelte ook aan 2 kanten best heftig allemaal. Eten gaat moeizaam maar steeds beter al met al doet ze het best wel goed.
Schrijf straks nog mijn bevallingsverhaal maar is best druk zo dan komt de kinderarts binnen dan de zuster dan weer eten dus weinig tijd tussendoor. Het is hardt werken om haar eten te leren geven maar gaat steeds beter.
Vandaar dat ik ook nog niks heb gestuurd hier. Was en te moe en teveel pijn en elke keer te druk.
Maar beloof dat ik mijn bevallingsverhaal hier op zet vondt ik ook altijd leuk om te lezen omdat ik nog moest.

xxx Esther en Fay
 
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
Wens je sterkte met alles. Lijkt me niet makkelijk.
Logisch dat je moe bent komt ook geel wat op je af als ik dat zo lees.

Liefs
 
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam:) heftig hoor meid.

En je verhaal komt wel hoor.. nu lekker aan jezelf en de kleine denken. Veel succes met het leren eten geven, hopelijk gaat dat snel goed. Rustig aan he!

Liefs
 
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fay!

Wat heftig allemaal meid....je bevallings verhaal komt wel, neem eerst maar goed de tijd voor jezelf en je kleine meid. Succes en sterkte met alles.

Liefs Lynn.
 
Gefeliciteerd met jullie meisje!!

Pfff helaas weet ik alles van borduurwerkjes onderin, dat is echt super vervelend

Ga nu eerst lekker bij komen van alles, en probeer zoveel mogelijk te genieten van de alle eerste dingetjes ookal is het nu soms gekkenhuis.
En succes de komende tijd met alles wat nog op jullie afkomt.
 
lieve meid gefeliciteerd ! Veel geluk met de kleine en sterkte de komende tijd , je kan het ! Bravo ...
 
Gefeliciteerd met de geboorte van Fay!

Kan me voorstellen dat het allemaal erg hectisch en druk is nu, dus als je niet aan t forum toe komt, is dat jammer ;-)

Hou je maar lekker bezig met jullie kleine meisje! Heel veel succes met alles!

Liefs
 
Hoi Esther,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Wat heftig allemaal, er komt zeker heel veel op je af. Probeer wel te rusten. Maar geniet van elk moment met jullie dochter.

Wij hebben 3 weken bij onze zoon in het ziekenhuis gezeten. Ze zijn zo klein, zo breekbaar.

Liefs Mariska
 
Terug
Bovenaan