Fay is geboren!

Gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! Mooie naam hebben jullie haar ook gegeven! Fijn dat ze het ondanks de schisis zo goed doet en eten ook steeds beter gaat. Heel veel succes de komende tijd, rustig aan en genieten van je meisje.

Liefs!
 
Ook van mij de felicitaties!
En neem de tijd idd voor je meisje en alles wat op je afkomt. Geniet ervan, want het zal wel in een sneltrein vaart gaan met alles wat er bij komt kijken. En zo te horen doet jullie meisje het hartstikke goed en mag je daar trots op zijn!!
Liefs
 
Proficiat met de geboorte van Fay!
Ik snap dat je erg moe bent, dus rust ook echt goed uit. Mijn tip qua hechtingen: als je moet plassen even snel je onderkleding uit en in de douche met de straal erop. Dan brand het allemaal niet zo erg.

Succes!
 
ESTHER!!!!
gefeliciteerd met jullie meisje!!!!! en een heel mooie naam heeft ze!!!
heb een foto gezien van bij chantal op haar telefoon, maar wat is jullie meisje toch mooi!!! echt waar hoor!!!!
wat leuk dat je hier ook op het forum zit. had je helemaal niet gezien hier.
ik zit dus bij de juli mamas omdat ik in juli was uitgerekend, ja en luna is dus in juni al geboren.
had al gehoord dat het een flink heftige bevalling is geweest.

sterkte met herstellen voor jezelf en geniet maar van jullie mooie meissie!!!!

dikke knuf marijke
 
heej! gefeliciteerd met jullie dochter! heftig hoor, zo'n erge schisis! hopelijk gaat het allemaal zo voorspoedig als mogelijk en knap je zelf ook lekker op!
 
Terug
Bovenaan