Februari 2008: we gaan ervoor!!

A

Anoniem

Guest
Spannend, spannend, spannend!

Vandaag is mijn laatste menstruatiedag en wij gaan ervoor!

Ik ben Linda, 24 jaar, moeder van 2 geweldige dochters.
En vanaf deze maand gaan wij voor een derde kindje.

Nog meer februari-klussers, zoals iedereen het zo mooi noemt op dit forum?

groetjes!

Hoi,

ik wou dat ik kon zeggen dat wij er ook voor gingen maar wij moeten eerst wachten op een normaal huis voor we gaan beginnen... Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt niet kan wachten want het is zo'n spannende periode: wel raak of niet raak deze maand!!!!!!!!!!! Maar we hebben afgesproken dat we hoe dan ook in November voor de 2de gaan. En dan te bedenken dat ik al sinds de 2de dag na de bevalling al weer hunker naar dat getrappel in mijn buikie (een jaar geleden dus).

Hoi hoi,

Wat spannend zeg! Hoop dat het snel raak is voor jullie. Wij wilden eerst ook beginnen, maar ik heb pasgeleden een nieuwe baan aangenomen, dus dat gaat even niet door. Dus helaas pindakaas. Ikzelf kan ook echt niet wachten!!!! Veel succes met klussen. Leuk hoor een derde! Als wij ervoor gaan zal dat in augustus worden dan heb ik meer zekerheid en dan gaan ook wij voor een derde.

Veel liefs,

Baby 09

hey linda, ja wij gaan er nu ook voor, gister laatste mensturatiedag gehad dus klussen maar!!! dit is voor ons de 3e poging voor de eerste.
en jij?
groetjes daan

He Linda , nog lekker jong 24 en als allles goed gaat er een derde bij ,was ook 23 toen ik mijn derde kreeg ..ik vind het geweldig en zou het niet anders willen.
geniet er maar lekker van ben zelf inmiddels 28 liefs Maggie

Hey wat leuk, nog meer jonge mama's!
Ik ben zelf ook 24, en moeder van een dochtertje van 2.
Hoe oud zijn jouw dochters?

xx Bren

Terug
Bovenaan