Februari 2008: we gaan ervoor!!

hey!

dit is onze eerste ronde, dus alles is nog leuk en geweldig!
Bij onze oudste twee (4 en bijna 1) was het in de eerste maand raak.
Vandaar dat ik ook zo jong moeder ben. BIj de oudste studeerden wij allebei nog.
Ondertussen werk is en mijn vriend is over anderhalf jaar klaar (is na zijn eerste studie begonnen met nog weer een nieuwe vierjarige studie)

Ik ben er best zenuwachtig van, maar ik moet pas de 26e (ongeveer) ongesteld worden. Dus nu zouden wel ongeveer mijn vruchtbare dagen zijn, toch?

Ik wacht maar weer af,
hoe zit het met jullie?

xLinda

Hoi hoi,
Spannend allemaal zeg!!!
Hopelijk wordt 2008 ook ons jaar !!

Met kerst hebben we besloten in februari (volgende week) mijn spiraaltje te laten verwijderen. Moet je voorstellen, ik ben nu al zenuwachtig. Het is ook zo spannend allemaal, ja ja, ik heb 'lentekriebels'. Mijn vriend zit in ieder geval al met zijn neus in de babykamers en kinderwagens op internet, dus ik ben niet de enige die zenuwachtig is, haha.

Mijn vriend en ik zijn allebi 27 en het wordt ons eerste kindje.
We zullen wel eens zien hoe het allemaal gaat lopen.

Laten we elkaar vooral op de hoogte houden, dan is de spanning wellicht wat draaglijker

Groetjes

Inderdaad spannend en nog eens spanned!!
Ik be 30 en mijnman en ik gaan voor ons eerste kindje!!! Hoop ook dat 2008 ons jaar wordt!!
Heb de eerste ronde net achter de rug. Gister ongi geworden, tuurlijk wel ff balenmaar heb nu wel meer info over mijn cyclus en dat is wel weer fijn!!
Na deze ongi week gaan we er weer vrolijk op los klussen!!   haha!!!!

Groetjes, marieke

Ha ha,
Heeeeeeel veel klusplezier dan allemaal!!
Maar dat gaat wel lukken denk ik zo hè

Groetjes

Hallo allemaal,

Even voorstellen:
Mijn naam is Nancy 22 jaar, ik ben al ruim 6 jaar samen met mijn vriend.
In mei gaan we trouwen en daarna willen we ook graag kinderen.
Het liefst zou ik nu al beginnen maar mijn vriend wil liever nog even wachten
totdat we getrouwd zijn..

Ik kan haast aan niets anders denken, ik wil al een hele poos kinderen en nog drie maanden wachten lijkt nu wel heel lang te duren...
Dit is mijn eerste keer op dit forum en ik zou het ook gezellig vinden om alvast mee te kletsen.

Groetjes Nancy

Zo, dat was nog eens een tegenvaller!
Er vanuit gaande dat een spiraaltje normaal in een zucht en een kuch verwijderd is hebben we gisteren toch wel een keine tegenvaller gehad. Eenmaal in de stoel van de GYN bleek al erg snel dat de draadjes niet zichtbaar waren en de GYN er dus niet aan kon zonder me heel erg veel pijn te doen . Conclusie, we moeten 17 maart naar het ziekenhuis voor een dagopname . Ik wordt verdoofd met een ruggenprik (!!) en dan zal op de OK in 20 minuten de klus geklaard zijn. Helaas moeten we daarna drie uurtjes blijven totdat de ruggenprik is uitgewerkt. kortom, daar zijn we wel een dagje zoet mee. Vriendje gaat gelukkig wel mee, ook dit doen we weer samen en daar ben ik erg blij om!! Gisteren was ik er nog vrij nuchter over, maar nu begin ik toch wel erg bang te worden. Ach ja, als dat de enige tegenslag is die we zullen tegenkomen, dan komen we er nog goed vanaf toch. Maar het valt wel ff tegen hoor, ik ben echt bang! Maar komt goed!

Omdat ik aan de familie en vrienden dit niet kwijt kan (wil, het moet nog een verrassing blijven) ben ik wel blij dat ik het hier ff kwijt kan :)

Groetjes!

Terug
Bovenaan