Februari 2010

Hallo allemaal,

Zijn er nog meer dames die in februari 2010 uitgerekend zijn? ik ben 28-02-10 uitgerekend en het is mijn eerste zwangerschap.
Hebben jullie al last van kwaaltjes? ik moet echt nog lang wachten tot ik mijn eerste echo krijg, vind het echt spannend allemaal.

Groetjes

hey

ik ben uitgerekend op 9 maart 2010
het is ook mijn eerste zwangerschap

ben alleen verschrikkelijk moe das alles tot nu toe dus das niet verkeerd
31 juli mijn eerste echo spannend

groetjes yvet

Hallo,

Ik ben 10 maart 2010 uitgerekend maar heb nog niet de dokter gebeld.
Tis de eerste keer, weet het nu 3 dagen en weet niet zo goed wat ik moet doen haha.
Tis nog zo onwerkelijk allemaal....
Ben superblij!

Maar Yvet dan is jouw echo wel vroeg of heb ik het mis??

Groetjes Kim

hallo,

wij zijn uitgerekend voor 14 februari. Morgen (12juli) zijn we alweer 9 weken. Ik krijg de eerste echo op 23 juli. Ik kan haast niet wachten.
Ik heb dan ook aardig wat kwaaltjes, misselijk (gelukkig wel met vlagen), pukkeltjes, overal jeuk, moe en vooral 's avonds kan ik ook nog wel eens duizelig worden.

@Kim: gewoon de dokter bellen en die kan je dan ook uitleggen wat er zoal kan gebeuren.
advies: schrijf ook van te voren nog wat vragen op van wat je wil weten.

Hoi allemaal
Ik (32) ben 13 maart volgend jaar uitgeteld en omdat ik er verder met nog niemand (behalve mijn partner ;-) over kan praten, zou ik graag van gedachten wisselen.
Hoe gaat het met jullie? kwaaltjes? Ik ben tot nu toe met vlagen wat meer vermoeid dan vermaal en iets emotioneler dan normaal.
Groetjes Madelief

Voor als jullie het nog niet wisten zijn er aparte mama clubs voor de uitgerekende maand..

Voor feb: http://www.zwanger.nl/web/Mamaclubs/Mamaclub-feb-2010.htm

Voor maart:
http://www.zwanger.nl/web/Mamaclubs/Mamaclub-mrt-2010.htm

Groetjes daphne 9w6d

Hallo,

Ik ben 20 februari uitgerekend van de tweede. Mijn dochtertje wordt 15 februari 2 jaar. Dat is wel erg dicht bij elkaar he.
Deze zwangerschap is wel even andere koek. Ik moet regelmatig spugen, voel me erg beroerd en ik slaap een gat in de dag Ach ja, het is (als het goed is) maar van korte duur.

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan